سایت خبری پیام ما آنلاین | میز خبر

میز خبر





۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۳۰

مشاور رئیس‌جمهور: کسی حق ندارد در هر گوشه ی کشور قانون محلی وضع کند
سیدرضا صالحی امیری مشاور رئیس جمهور به طور تلویحی از عدم برگزاری کنسرت در خراسان رضوی انتقاد کرد. به گزارش انتخاب، رئیس کتابخانه ملی که در شبکه پنج حضور یافته بود، اظهار کرد: منهای اینکه کنسرت چگونه برگزار می شود، یک بحث مبنایی وجود دارد؛ یک نظام یک دولت و یک قانون در کشور حاکم است و کسی نباید و چنین حقی ندارد که در هر گوشه از کشور برای خودش قانون محلی وضع کند. وی افزود: در آن صورت ما با یک اغتشاش و هرج و مرج فرهنگی مواجه می شویم. آن وقت تصویر نظام در بیرون خراب می شود و در داخل نیز ناکارامد نشان داده می شود.

معاون وزیر علوم: برگزاری کنسرت در دانشگاه ممنوع است
هاشمی درباره قانون اردوهای دانشجویی و کنسرت در دانشگاه گفت: دستورالعمل اردوها در سال 88 تصویب شده که طبق آن اردوهای مختلط ممنوع است. معاون فرهنگی وزیر علوم افزود: این دستورالعمل شامل اردوهای فرهنگی، علمی، صنعتی و سفرهای آموزشی است که سفرهای آموزشی که همراه با استاد می‌روند در آن صریحاً مستثنی است چرا که برخی رشته‌ها نیاز به بازدید حضوری دارد که در این مورد هر اشکالی بوده واکنش نشان دادیم. وی با تأکید بر «به هیچ اردوی مختلطی مجوز ندادیم» گفت: 40 مورد تاکنون گزارش شده که در بیرون دانشگاه و از طرف خود دانشجویان بوده ما همواره به موارد واکنش نشان دادیم ولی هیچ مکانیسمی برای جلوگیری نداریم. هاشمی افزود: اردوهای ضابطه‌مند مثل اردوی رضوی و راهیان نور مورد قبول است و ضوابط در تمامی اردوها باید رعایت شود.
معاون فرهنگی وزیر علوم افزود: تغییر و اصلاح برای برگزاری اردوی علمی مربوط به معاونت آموزش است، البته در شورای اسلامی شدن دانشگاه به اصلاح آیین‌نامه پرداختیم. هاشمی در مورد برگزاری کنسرت در دانشگاه گفت: ما گفتیم که اگر کنسرت‌ها به‌طور جداگانه برگزار شود ممنوع است که قبل از ما اجرا می‌شده است اما موسیقی‌ای که در ضمن برنامه‌ها است مورد قبول است و در تمامی همایشات وجود داشته و موردی ندارد.

علم‌الهدی: باید درهای مملکت را ببندیم و خود را مدیریت کنیم
ایسنا نوشت:نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: انعکاس فعالیت‌های وزارت خارجه آن‌چنان سایر فعالیت‌های دولت را تحت‌الشعاع قرار داده است که مردم گمان می‌کنند نگاه دولت برای حل مشکلات به بیرون است نه داخل کشور، در حالی‌که اگر گزارش عملکرد دولت به مردم ارائه شود، چنین تصوری ایجاد نمی‌شود.
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با بیان این‌که باید جریان پدافند را در اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک اصل بپذیریم، گفت: ایران یک بازار مصرفی 80 میلیونی است و در شرایط فعلی که دنیا برای بلعیدن این بازار دهان بازکرده است،‌ باید درهای مملکت را ببندیم و خود را مدیریت کنیم تا با رفع مشکلات قانونی مسیر را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار سازیم.

سخنگوی کمیسیون اصل90: چرا منتقدان قراردادهای نفتی به قراردادهای یک طرفه دولت قبل حساسیت نشان ندادند؟
ایسنا نوشت: سخنگوی کمیسیون اصل نود جلوگیری از اجرای قراردادهای نفتی با اغراض سیاسی را خیانت به مردم برشمرد. بهرام پارسایی در این باره گفت: کسانی که اکنون نسبت به قراردادهای نفتی حساسیت نشان می‌دهند در دوره قبل که قراردادهای یک طرفه و یک جانبه‌ای منعقد شد و منابع کشور را هدر داد و ضرر و زیانی به کشور وارد کرد در مجلس حضور داشتند و جا داشت آن موقع به این قراردادهای ناعادلانه واکنش نشان می‌دادند و می‌پرسیدند این همه درآمد نفتی در کجا هزینه شده است.
سردار نقدی:اسناد معتبری از اعترافات جاسوسان آمریکایی داریم که برای سرد کردن مساجد توطئه کردند
ایلنا نوشت: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اسناد معتبری از اعترافات جاسوسان آمریکایی دستگیر شده در ایران داریم که برای سرد کردن کانون مساجد برنامه‌ریزی و توطئه کرده‌اند و با کمک نفوذی‌ها این کار را انجام داده‌اند.

موافقت آیت‌الله موحدی‌کرمانی با پیشنهاد جبهه پیروان برای انتخابات ریاست‌جمهوری۹۶
تسنیم نوشت: سخنگوی جبهه پیروان از موافقت دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با پیشنهاد جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات سال ۹۶ خبر داد. سید کمال سجادی بابیان اینکه قطعاً جامعتین در انتخابات سال 96 برنامه‌ریزی‌های خواهند داشت، اظهارکرد: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین بنا به شرایط موجود نظرات خود را اعلام می‌کنند. وی با تأکید بر اینکه مواضع جامعه روحانیت مبارز در انتخابات آتی از طریق دبیرکل این جامعه «آیت‌الله موحدی کرمانی» اعلام می‌شود، ادامه داد: قطعاً جامعتین در انتخابات سال 96 در حمایت از کاندیداهای احتمالی به اعمال‌نظر می‌پردازند. سجادی بابیان اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری قائل به ائتلاف تشکلهای اصولگرا با تعهد به محوریت روحانیت مبارز در انتخابات سال آینده است، گفت: این نظر جبهه به جامعه روحانیت مبارز منتقل و شخص آیت‌الله موحدی کرمانی این نظر را تائید کردند.

عضو شورای مرکزی موتلفه: روحانی و احمدی‌نژاد در لیست کاندیداهای اصولگرایان برای سال96 قرار گرفتند
تابناک نوشت: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از قرار گرفتن حسن روحانی و احمدی‌نژاد در لیست کاندیداهای موردنظر اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم خبر داد. حمیدرضا ترقی گفت: اینکه مهره‌های اصلی جریان اصولگرا که شانس رأی‌آوری دارند، کاندیدا بشوند یا خیر، به شرایط کشور بستگی دارد.

تبریک اینستاگرامی جالب آیت‌الله علم‌الهدی به کیمیا علیزاده
امام جمعه مشهد در صفحه اینستاگرام خود به کیمیا علیزاده مدال‌آور تکواندوی ایران در المپیک ریو تبریک گفت. به گزارش خبرآنلاین در صفحه اینستاگرام آمام جمعه مشهد آمده است؛ خانم کیمیا علیزاده کسب مقام قهرمانی المپیک 2016 را به شما تبریک می گویم. ضمنا آیت الله علم الهدی تا کنون هیچ اظهار نظری در خصوص شما نداشتند و اظهارات منتسب به ایشان که در فضای مجازی در حال انتشار است، کذب محض می باشد. به امید پیروزهایی بعدی

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *