پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | ۵۷ لاشه پرنده وحشی در فرودگاه شیراز کشف شد

۵۷ لاشه پرنده وحشی در فرودگاه شیراز کشف شد





۵۷ لاشه پرنده وحشی در فرودگاه شیراز کشف شد

۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز از کشف ۵۷ قطعه پرنده وحشی شکار شده از نوع اردک و مرغابی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز خبر داد.

به گزارش پیام ما به نقل از تسنیم کامران اساملو، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز گفت: یک تبعه خارجی اهل یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس قصد داشت لاشه 57 قطعه پرنده وحشی را از کشور خارج کند که پلیس فرودگاه شهید دستغیب شیراز او را دستگیر کرد.

او افزود: پلیس به محموله لاشه پرندگان مشکوک شده و موضوع به یگان حفاظت محیط زیست شیراز اطلاع داده شد، پس از اعزام یگان حفاظت محیط زیست لاشه پرندگان مکشوفه وحشی از نوع اردک و مرغابی تشخیص داده شدند و در این زمینه پرونده قضایی تشکیل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شیراز با بیان اینکه موضوع به مقام قضایی اطلاع‌رسانی و ضرر و زیان مربوطه دریافت شد، گفت: هم اکنون پرونده برای صدور حکم در اختیار قاضی ویژه قرار دارد.

اسلاملو تصریح کرد: پس از تحقیقات مشخص شد که متخلفان، پرندگان را از آبگیر‌های خوزستان به‌طور غیرمجاز صید کرده بودند و قصد انتقال آن‌ها را به خارج از کشور داشتند.

او بیان کرد: در یک ماه گذشته با همکاری پلیس فرودگاه، لاشه 2 راس میش وحشی نیز از مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند، کشف و ضبط شد.

 

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *