سایت خبری پیام ما آنلاین | پیشنهاد

پیشنهاد





۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۴۷

ضد افتاب سان سنس انتی ایچ
با مصرف ضد افتاب انتی ایچ می توان با علائم پیری زودرس مبارزه کرد.پوست حساس صورت و گردن به حفاظت بیشتری در برابر اشعه های آفتاب نیاز دارد.سان سنس آنتی ایج یک لوسیون محافظ و مرطوب کننده است که اضافه شدن آلفا هیدروکسی اسید به فرمول آن به کاهش خطوط و چروک های پوست کمک کرده ، پوست نرم شده و ظاهری جوان تر پیدا می کند.این ضد افتاب دارای حداکثر عیار حفاظتی با SPF 50 می باشد. این محصول با جذب سریع و پایه مرطوب کننده در جهت رطوبت رسانی و نرم کردن پوست از پیری زودرس جلوگیری می کند و مناسب پوست مختلط و چرب می باشد. ضدافتاب آنتی ایچ وسیع الطیف ، مهار کننده اشعه های UVA,UVBمی باشد.
روش مصرف: روی پوست تمیز حداقل 15 دقیقه قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب به آرامی استفاده شود.در صورت شنا کردن یا فعالیت بدنی پوست را خشک کنید و هر 2 ساعت تمدید شود. فرمولاسیون حاوی AHA این محصول پوست را در برابر آفتاب حساس تر می کند.

فوم پاک کننده آکنه درم
فوم پاک کننده آکنه درم یک محلول موثر برای کنترل جوش و آکنه می باشد .یک شوینده ملایم است که پوست را تمیز و با طراوت می کند . این فوم برای اصلاح نیز مناسب است. فوم پاک کننده آکنه درم یک فوم ملایم ومحلول بدون عطر است. پوست را به ملایمت تمیز می کند ، آلودگی ها و چربی اضافی پوست را برطرف می کند.عوامل مرطوب کننده موجود در این فوم از خشکی مفرط پوست جلوگیری می کند و باعث نرمی ولطافت آن می شود.
روش مصرف :
1) صبح و شب استفاده نمایید.
2) قبل از استفاده ، دست های خود را به خوبی بشویید.
3) پوست را مرطوب کنید ، فوم را به آرامی روی پوست ماساژ دهید.
4) با آب فوم را از روی پوست بشویید و آهسته خشک کنید.
نکته :از تماس دست های آلوده با صورت بپرهیزید. با این کار از پخش باکتری های مولد آکنه و آلودگی هایی که باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند جلوگیری می کنید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *