پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | عطر بدون سردرد - 11 عطر مخصوص افراد میگرنی

عطر بدون سردرد – 11 عطر مخصوص افراد میگرنی





عطر بدون سردرد – 11 عطر مخصوص افراد میگرنی

۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰

عطر بدون سردرد قطعا دغدغه این روزهای شماست! بوی عطر می‌تواند در بسیاری از افراد میگرنی باعث عود کردن میگرن شود. اگر شما هم به این بیماری مزمن مبتلا هستید و می‌خواهید بدانید کدام عطرها برای افراد میگرنی مناسب هستند، یا به‌عبارت‌دیگر در جایگاه عطر بدون سردرد قرار می‌گیرند، با ما همراه باشید تا بهترین عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه در این زمینه را معرفی کنیم.

عطرهای مناسب افراد میگرنی

با استشمام بوی عطر، مواد معطر و شیمیایی قوی به‌کاررفته در آن‌ها وارد بینی، سینوس‌ها و مجراهای عصبی می‌شوند و در صورت وجود حساسیت یا میگرن شما را با سردرد مواجه خواهند کرد.

عطرهای مناسب میگرنی‌ها، بدون نت‌های تند و تیز، روایح چوبی یا نت‌های دریایی سنگین است. رایحه‌های شرقی، دودی، ادویه‌ای و چوبی گرم، تلخ و سنگین زمینه‌ساز حملات میگرنی و تشدید آن‌ها هستند.

به‌طورکلی، بهترین عطر سردرد برای خانم‌ها، عطر گلی زنانه خیلی ملایم یا میوه‌ای بوده و عطر ضد حساسیت برای آقایان نیز عطرهای ملایم مرکباتی ایده‌آل هستند.

عطر زنانه بدون سردرد | 5 ادکلن زنانه مناسب سردرد

چه عطرهایی برای زنان میگرنی مناسب است؟ حالا که می‌دانید هنگام انتخاب عطر برای پرهیز از سردرد باید به چه مواردی توجه کنید، نوبت به معرفی بهترین عطر سردرد زنانه برای افراد میگرنی و نت‌های مختلف هر یک می‌رسد. 5 عطر زنانه برای کسانی که سر درد میگرنی دارند.

 1- ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل Idole

ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل Idole یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌ها باسلیقه و حساس، است. این عطر مناسب سردرد، طبعی شیرین و ملایم دارد و روایح چایپر و گلی آن مناسب برای استفاده در تمام فصول سال هستند.

نت اولیه این عطر شامل گلابی، ترنج و فلفل صورتی است، نت میانی آن شامل گل سرخ و فلفل صورتی و نت پایانی آن شامل مشک سفید، وانیل، نعناع هندی و سدر است.

 2- پرفیوم زنانه شنل مدل Chance Chanel Eau Tendre

این مدل عطر نیز یک عطر ضد سردرد لوکس و خوشبو برای خانم‌های باسلیقه است که رایحه ملایم گلی و میوه‌ای دارد. نت اولیه این عطر شامل گریپ‌فروت و به است، نت میانی آن شامل گل رز و یاسمن و نت پایانی آن شامل مشک است.

 3- عطر میس دیور بلومینگ بوکت مناسب سردرد میگرنی

این عطر نیز رایحه ملایم، دلپذیر و خنکی دارد که بهترین عطر مناسب افراد میگرنی بوده و مناسب فصول تابستان و بهار است.

نت‌های میانی این عطر ترکیبی از گل‌ها و میوه‌های خوشبو هستند که شامل گل رز، پائونیا، میوه زردآلو و هلو است و رایحه آن جذاب، دلپسند، ملایم و باطراوت است. نت پایانی این عطر نیز حاوی مشک سفید بوده و رایحه‌ای شیرین و آرامش‌بخش دارد. این عطر زنانه برای کسانی که سردرد میگرنی دارند، مناسب است.

4- ادو تویلت زنانه دیور

ادو تویلت زنانه دیور مدل Miss Dior Blooming Bouquet با رایحه خنک، شیرین و گلی خود، برای افراد حساس گزینه مناسبی است و امروزه به‌عنوان بهترین عطر مخصوص افراد مبتلا به میگرن شناخته می‌شود.

نت اولیه این عطر از پرتقال ماندارین سیسیلی تشکیل شده است و نت میانی آن شامل هلو، زردآلو، گل رز است و نت پایانی آن مشک سفید است. همچنین، ادوتویلت زنانه خسوس دل پوزو مدل Halloween Blue Drop از جمله عطرهای مناسب برای فصل گرم است که به‌هیچ‌عنوان باعث بروز سردرد و حساسیت نمی‌شود و به همین علت یک عطر ایده آل برای افراد حساس به شمار می‌آید.

5- عطر زنانه شیسیدو | عطری زنانه مناسب سردرد

عطر shisedo zen، بدون سردرد، با رایحه ترکیباتی چون پرتقال، گریپ‌فروت، ترنج، آناناس، عصاره خنک گل رز، نقشی از گل‌های سنبل، روناسیان و بنفشه و در انتها با بخور سدر و نعناع هندی، عنبر و مشم و بوی شیرین و غنی وانیل، شما را به هیجان، لذت، شادی، جنبش و بی‌قراری دعوت می‌کند. عطر زنانه شیسیدو زن یک عطر زنانه برای کسانی که سردرد میگرنی دارند مناسب است.

عطر مردانه بدون سردرد | 6 ادکلن مردانه مناسب میگرن

حالا نوبت به معرفی چند عطر مردانه مناسب برای افراد میگرنی می‌رسد که به آنها می‌پردازیم.

 1- دیور مدل Dior Homme Cologne 2013

برای فصل گرم سال، ادکلن مردانه دیور مدل Dior Homme Cologne 2013، یک گزینه مناسب برای افراد میگرنی است. این ادکلن دارای رایحه‌ای خنک با نت‌هایی از مرکبات و گیاهان معطر است که برای روزهای گرم سال مناسب است. نت اولیه آن شامل نارنج، نت میانی شامل شکوفه پرتقال و نت پایانی آن مشک است.

2- عطر هوگو باس مدل Bottled Unlimited مناسب سردرد

ادو تویلت مردانه هوگو باس مدل Bottled Unlimited، گزینه‌ای دیگر به عنوان عطر بدون سردرد مردانه است. نت اولیه آن شامل گریپ‌فروت، رگ گل بنفشه و نعنا، نت میانی آن شامل گل رز، دارچین و آناناس و نت پایانی آن شامل مشک، چوب صندل و گل آفتابی است.

3- ادکلن ادو تویلت ورساچه من او فرش مناسب میگرن مردان

این عطر با رایحه ترکیبی از مرکبات، اسطوخودوس، رز و کهربا، شما را با لذت و شادابی همراه می‌کند و برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است. نت اولیه آن شامل مرکبات، نت میانی آن شامل اسطوخودوس و رز، و نت پایانی آن شامل کهربا است.

4- ادو تویلت کارولینا هررا 212

ادو تویلت کارولینا هررا 212 وی آی پی پارتی فیور مردانه، با رایحه ترکیبی از ترنج، مرکبات، گل‌های سفید و مشک، شما را غرق در رایحه‌ای خوش می‌کند و برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است. نت اولیه آن شامل ترنج و مرکبات، نت میانی آن شامل گل‌های سفید و نت پایانی آن شامل مشک است.

5- ادوتویلت بربری ویکند مردانه

یک گزینه مناسب دیگر برای فصل گرم سال است. این عطر با رایحه ترکیبی از پرتقال، ماندارین، برگ موز، گل‌های سفید و نعناع هندی، دارای رایحه‌ای مثال‌زدنی است. نت اولیه آن شامل پرتقال و ماندارین، نت میانی آن شامل برگ موز و گل‌های سفید و نت پایانی آن شامل نعناع هندی است.

6- ادوپرفیوم دیور هوم کلن 2013 مردانه

این عطر رایحه ترکیبی از چوب، نعنا، گل‌های سفید و مشک، داشته که برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است. نت اولیه آن شامل چوب و نعنا، نت میانی آن شامل گل‌های سفید و نت پایانی آن شامل مشک است.

چگونه از بروز سردرد و آلرژی نسبت به عطرها جلوگیری کنیم؟

یکی از راه‌های جلوگیری از بروز سردرد و حساسیت نسبت به عطرها، استفاده از عطرهای طبیعی و بدون مواد شیمیایی مضر است. همچنین، پیشنهاد می‌شود قبل از انتخاب عطر، آن را بر روی نمونه پوست تست کنید و از عطرهایی که حاوی مواد محرک هستند، خودداری کنید.

به علاوه، در صورت بروز حساسیت و سردرد ناشی از استفاده از عطر، پوست خود را با آب ولرم و صابون نرم شستشو دهید و از استفاده از آن عطر خودداری کنید. در صورت بروز علائم شدید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.

خرید عطر بدون سردرد از الوعطر مرجع ادکلن های اماراتی و اورجینال

در این مقاله به عوامل بروز سردرد و همچنین معرفی عطرهای مناسب سردرد زنانه و مردانه پرداختیم. الوعطر | aloatr.shop مرجع فروش عطر و ادکلن های اورجینال و عطر اماراتی اصل و با کیفیت است. شما می‌توانید هرکدام از عطر های این مقاله را به‌راحتی از الوعطر تهیه کنید و از بوی خوش آن لذت ببرید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ، ،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

علی

من از این فروشگاهی که معرفی کردین عطر خریدم بسیار عالی بود بسیااار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر