سایت خبری پیام ما آنلاین | «شهید هاشمی» سپر بلای شیعه و سنی شد

معاون سازمان بسیج مستضعفین:

«شهید هاشمی» سپر بلای شیعه و سنی شد





«شهید هاشمی» سپر بلای شیعه و سنی شد

۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۸:۵۸

کرمان – معاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: افتخار می‌کنیم سپاه و فرماندهانش در این حوزه هوشمند و معتقد هستند و با اعتقاد عمل می کنند که نقطه وحدت در اقوام و مذاهب را حفظ کنند و در واقع شهید هاشمی سپر بلای انقلاب و مردم و شیعه و سنی شد.
سردار حسین معروفی صبح روزگذشته ۱۱ مهرماه در مراسم تشییع سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی (معاون اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان) در حسینیه ثارالله شهر کرمان اظهار کرد: شهید هاشمی یکی از تربیت شدگان مکتب امام و ولایت و آرزویش شهادت بود.
وی با قدردانی از حضور مردم ولائی و با بصیرت کرمان در مراسم تشییع شهید هاشمی افزود: این شهید بزرگوار از کودکی در بسیج حضور داشت و برای دفاع از دین خدا، تمامیت ارضی، ارزش های الهی و کرامت مردم هیچ ملاحظه ای نداشت و کوتاه نمی آمد و این مردانگی را در سپاه انقلاب و نیروی زمینی آموخت که برای دفاع از دین خدا، ناموس و مردم نباید ملاحظه کرد و در پایان به دست شقی ترین افرادی که نسبت به دین، اهل بیت، انقلاب، ملت بزرگ ایران و جریان حق دارند، جانش را تقدیم کرد.
معاون سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید هاشمی در مقابل کسانی که دنبال واروونه جلوه دادن حقیقت هستند، ایستاد و جان و همه وجودش را تقدیم مسیر حق و انقلاب کرد و همه ما باید آبرو بگذاریم تا رسالت شهیدان ما ملموس و مشخص شود. این سردارشهید مجاهد گمنام سپاه پاسداران بود و مجاهدت های ایشان را جز افراد اندکی نمی دانند.
وی اظهار کرد: شهید هاشمی حدود ۹ سال در صحنه کارزار برای وحدت بین شیعه و سنی تلاش های زیادی را آشکار و نهان انجام داد.
معروفی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید هاشمی عنوان کرد: نخستین ویژگی ایشان ایمان حقیقی و در یک جمله پاسدار واقعی دین خدا بود و الگوی عملی ماست؛ هرکس می خواهد بداند انقلاب، امام و سپاه پاسداران قدرتمند و هوشمند ما چه کرده، ببیند محصولش این شهید بزرگ ماست.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *