نظرات
-
-
ساماونها قصد درمان نداشتند جایگزین کرده بودن حالا برگشتن جای اصلی!حیف انسان نیست شیشه و هروئین مصرف کنه قرن ۲۱؟!!!
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
فاطمهنمیدونم چه آسیبی بهت وارد شده که انقدر با بغض، کامنت گذاشتی، ولی بدون که معتاد، بیمار هست نه قاتل و جانی.
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
علی اکبر شیخانتوروباید زنده زنده آتیش زدتوچی میدونی ازاعتیادآخه چیزی رودرموردش دانش نداری حرف مفت نزن فقط آرزودارم یه روزدرگیر این اعتیادبشی تادرموردش اینجوری قضاوت نکنی ازهزارتامریضی بدتره توکامنت نذاری مردم نمیگن بی سوادی دهاتی
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
-
عبدالله شریعتینه به غیر مسلح ماندن بچه های محیط زیست و نه حمالی کشیدن از مردم بیچاره.
در: همیاران پارک ملی گلستان در تله وعدهها
اگر جروزه مدیریت ندارید بگذارید برید البته مزه گوشت شکار مگر میذاره مدیریت رو ول کنید!!؟
لینک به نظر -
زینبدرست کنید متن فرستادم شش منهای ۳ چند میشود ثبت میکنم ۳ مینویسد خطاست مسخره ست کسی نیست رسیدگی کند ؟
در: چگونه مردمانـــــی هستیم؟
لینک به نظر -
بهرام رجبی مورکانیهرکسی که این مسعولان رامیگذاردداردخیانت میکند
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
۵
لینک به نظر -
بهرام رجبی مورکانیمقصر وزارت بهداشت با همدستی وزارت غذاودارواست
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
-
سی نوریمن یه جون ۳۸ ساله هستم که از این همه بدبختی و بلاتکلیفی و بیکاری و افسرده شدن رو اوردم به اعتیاد.خودم هم میدونم کارم اشتباهه ولی چکار کنم هیچ دردی از دردام درمون نمیشه .بیشتر ما بخاطر همین مسائل معتاد میشیم ولی کسی تا خودش دچار اعتیاد نشه درک نمیکنه آدمی که معتاد هست.خدا نابود کنه هرکس با جون مردم بازی میکنه این وسط.حیف سال های قبل ۵۷ که تریاک کپنی بود حیف و صد حیف
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
بی هنرنگفتید براچه تریاک مصرف میکنه چراپدرومادرای مامصرف نمیکنند ماهم زمان شاه رادیده ایم چیزی که شما افتخار میکنید ماندیدیم
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
حامدجنگ اقلیمی دشمن رو جدی بگیرید
در: خشکدارها؛ ستونهای حیات در جنگلهای هیرکانی
دانشمندان تفاوت محسوس و کاهش شدید بارش ها در فروردین و اردیبهشت 405 رو بررسی کنند
و بدنبال راهکار برای مقابله با سامانه های جنگ اقلیمی دشمن که در اطراف ایران در قالب پایگاه های آمریکایی بنا شده اند باشند
در طول جنگ سامانه هاشون از کار افتادند با شروع آتش بس مجدد فعال شدند
لعنت بر منافقین داخلی و آتش بیموقع که فصل بارشی رو از دست دادیم با این کارشون
لینک به نظر -
بهناماول بیاید وضع شهر رو ببینید بعد فکر گردشگری باشید
در: کریدور گردشگری «مکران تا آبادان» در دستور کار توسعه جنوب
از مردم شرم نمی کنید
با این همه مشکلات باز هم پای نظامشون هستن 😡😡😡😡😡😡😡😡
لینک به نظر -
هادیدوتاش چیشد؟یا ازمادر جدا شدن یا دوباره تصادف کردن مردن
در: ورود یوزپلنگ «هلیا» و سه تولهاش به شرق سمنان
لینک به نظر -
-
علیاگه چنین مشکلی واقعا وجود داره،پس اینهمه شربت اوپیوم با مارک فاران در عطاریها از کجا بوجود اومده؟!! الان قیمت هر بطری شربت ۲۵۰سی سی در اردبیل، بین ۹۵۰۰ تا ۱۲ میلیون تومان خرید و فروش میشود!!!آیا مافیای دست در دست مسئولین با هدف دلالی و بدست آوردن سودهای کلان اینچنینی اقدام به این عمل نزدند؟!! فساد در مملکت طغیان میکنه. و همین فساد مملکتمون رو به قهقرا برده و دور نیست که به نابودی کامل بکشاند!
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
Mahmoud Babaeiسلام واقعا کسی یا مسئول مربوطه گوش شنوا دارد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
منصورآنچه مردم و جوانان رو بیچاره کرد و به خاک سیاه نشومد .تریاک نیست .بلکه سوء استفاده از مردم در تولید شربت اپیوم و قرص متادون بود .در هر شهری سه یا چهار مکان حداقل میفرختند به جز بازار آزاد .عده تی آن چنان چاق و چله سدند .گه نگو .و جالب تمام درامد حاصل از حیب همین افراد معتاد در امده .حالا که تریاک داره کشت میشه و میتونه جتی ملیاردها بشکه نفت رو بگیره .برای عده ای نان دانی قبلی قطع شده .روراست باشید .و جوتنان رو نجات بدید .شربت تولیدی خودتون از یی هزار تومن رسید به سینزده ملیون چرا .بگردید دنبال پرتقال فروش .چشمتون رو باز کنید .
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
مجتبیوقتی شربت اپیوم روقطع میکنید، نتیجه اش همین میشود.. بایدسریعا اپیوم به مراکزدرمان برگردد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
مجتبیواقعا درسته قطع ایپیوم مساوی باافزایش مصرف به موادصنعتی وپاشیده شدن زندگی سرقت وهزاران مشکل دیگه
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
بازارگردسلام. از ابتدا این کار اشتباه بود تصمیمات اشتباه کل ایران را فرا گرفته است. کار ریشه ای خرابه. الان با توجه به عدم توزیع دولتی توی بازار آزاد چه قیمتی بفروش میرسه.
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
باید معتاد زنده زنده آتیش زد.باید معتاد زنده زنده آتیش زد.
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
داود عظیمی والاپدر من ۷۰ سال داره نزدیک 8 ساله که شربت اپیوم مصرف میکرد از چند ماهه پیش کلینیک ترک اعتیاد دیگه این شربت رو موجود نداشت بده و جایگرین میگفتن متادن ببر بخور . متادن هم که همه میدونن آخرش کبد از بین میره و مرگ تدریجی همراه داره . قبول نکردم خودم دارم با هزینهای بالا برای پدرم تریاک پیدا میکنم اون چه تریاکی همه آشغال و دست ساز . تریاک اصل دیگه پیدا نمیشه وجود نداره . با آشغالهای تریاک درست میکنن که طرف هزار درد و مرض میگیره سینه ریه همه داغون میشه . زمان قبل 57 به سالمندان تریاک کپنی میدادن . از سال 57 به بعد این دولت فقط باعث عقب ماندگی و نابودی مملکت و مردم شده . 90 درصد مردم از جوان تا پیر آلوده مواد شدن . تا کجا میخاید پیش برید چیزی مگه از مملکت مونده مگه . هرچی غیرقانونی کردید همون بلاگیر جامعه شد . این مملکت اگه چندتا مسئول با علم و سواد و تخصص داشت این وضعش نبود .
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
ناشناسشربت تریاک و متادون که عامل ولع برای مصرف مواد است تاثیری در ترک اعتیاد ندارد فقط کاری که مائو در چین انجام داد اثر دارد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
Aliملت تریاک کشت نکنندومصرف هم نکنند. بیایندسوچمه شیشه وهرویین مافیای ایران راخریداری ومصرف کنتد
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
علیباید برای افراد بالای 50 یا 60 ازادش کنن یعنی مصرف
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
و تولید
لینک به نظر -
صمصامیاگربناباشد،تمام،آثاراین،مملکت،رابه،جبروجباران
در: شهــرکُــشــــــی
متعلق،بدانید،خیانتی،بس،بزرگ،ونابخشودنی،به
ایران،وایرانی،نمودهٔ،ایم،،ومیبایست،تمام،آثار
ارزشمند،تاریخی،این،کشور رابا،بلدوزرصاف،کنیم،مایع،تمسخر،آیندگان،خواهیم
شد،فکرمیکنید،که،صهیونیست،چه،میخواهد،آنها
همین،رامیخواهند،ایرانی،ویران،وفاغدتاریخ،وتمدن
آنها،باایران،مقتدروبااقتدارمشکل،دارند،پس،دانا
باشید،تادردام،این،ناکسان،اژنبی،نیفتید،درایران
میراثی،متعلق،به،گذشته،نیست،تمام،متعلق،به
آیندگان،است،
لینک به نظر -
Parvaneh Zavari zareکاشکی تنها همین نگرانی باشه خیلی ها ب مصرف شیشه و تزریق هرویین برگشتن
در: بازگشت به تریاک بهجای درمان
لینک به نظر -
علیبا سلام . تاریخ انسان ثابت کرده است که مرگ یک تمدن (هویت ملی و میهنی و اعتقادی و باورهای دینی و انقلابی و غزه ) با کاهش رشد جمعیت از بین می رود. و جنگ بیماری . سبل گرانی کاهش قدرت خرید از عوامل مهم آن است
در: شهــرکُــشــــــی
متاسفانه در ایران گرانی و کاهش قدرت خرید بلای 80 درصد باعث کاهش رشد جمعیت شده است و کارشناسان تخمین می زنند در صد سال آینده یک ایرانی وجود نداشته باشد که بتواند باورهای دینی و انقلابی را به نسلهای بعدی بسپارد
پرچم انقلاب اسلامی را به امام زمان بسپارد
آمریکا با علم به این موضوع تلاش می کند که از طریق گرانی و کاهش قدرت خرید تمدن ایران را از بین ببرد
متاسفانه هنوز برای مدیران و نمایندگان .رسانه ها این موضوع حفظ تمدن به یک باور و اولویت تبدیل نشده است
چون هنوز رفع گرانی و کاهش قدرت خرید هنوز در اولویت قرار نگرفته است .
لینک به نظر
