پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰:۲۵

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر:
حضور پزشکان در گل گهر باعث آرامش است
ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به مناسبت روز پزشک پیامی خطاب به همکاران پزشک شاغل در مجموعه گل گهر صادر کرد. در این پیام آمده است: یکم شهریورماه، سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی،ابوعلی سینا و روز پزشک را به‌تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی و بالأخص همکاران پزشک شاغل در مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر تبریک میگویم.
بدون شک جامعه پزشکی در سخت‌ترین برهه‌های تاریخی، همواره رنج و محنت مردم را رنج خود دانسته و تلاش کرده تا پای جان برای غلبه بر بحران‌های مختلف از هیچ کوششی فروگذاری نکند. این‌جانب به‌نوبه‌ی خود حضور جمعی از پزشکان در مجموعه معدنی و صنعتی گل گهر را فرصتی مغتنم و پشتوانه‌ای محکم برای آرامش روانی و سلامت جسمی همه همکاران و تلاشگران عرصه‌ی صنعت و معدن میدانم و معتقدم حضور این عزیزان محیطی ایمن و سالم را پیش روی افق‌های روشن توسعه این دیار قرار می‌دهد. ضمن تبریک فرارسیدن «روز پزشک»، به‌تمامی طبیبان فرزانه، خدوم و پرافتخار ایران اسلامی بخصوص پزشکان مجموعه گل گهر که بدون هیچ منتی، بازوی اجرایی سلامت در این مجموعه بزرگ هستند برای آنان؛ سلامتی و توفیق خدمت به مردم سربلند ایران اسلامی را از خداوند مسألت می‌نمایم.

سیاست اصلی دولت افزایش تولید و تثبیت اشتغال است
بعد ظهر امروز نمایشگاه توانمندی‌های دستگاه‌های دولتی به مناسبت هفته دولت در پارک مادر افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه دستگاه‌های دولتی اقدامات خود طی یک سال گذشته را به نمایش خواهند گذاشت.به همین مناسبت بسیاری از دستگاه‌ها در حال اماده‌سازی غرفه‌های خود هستند. سازمان صنعت معدن و تجارت که بخش عمده اقتصاد استان را اداره می‌کند در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد. دیروز همه مدیران ارشد این سازمان در محل نمایشگاه حاضر بودند تا بتوانند واقعیات موجود در این بخش را به بهترین شکل ممکن به مردم نشان دهند. در حاشیه این نمایشگاه مهدی حسینی نژاد، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با شاره به اینکه طی یک سال گذشته اقدامات خوبی انجام‌گرفته گفت: «تلاش داریم طی این پنج روز کارهای انجام‌شده در سازمان صنعت معدن و تجارت در سال ۹۳-۹۴ در دولت تدبیر و امید را در قضاوت عموم مردم قرار دهیم.» وی افزود: «با توجه به اینکه هفته دولت آغاز می‌شود برنامه به تصویر کشیدن اقدامات دولت و عملکرد دستگاه‌های دولتی در دستور کار قرار دارد.» وی با اشاره به اینکه سیاست کلی وزارت خانه در جهت افزایش تولید و تثبیت اشتغال در واحدهای نیمه فعال است، اظهار کرد: «۱۶هزار میلیارد تومان در سطح کشور به این طرح اختصاص داده‌شده است که سهم صنعت و معدن استان ۸۵۰ میلیارد تومان است و سازمان ۴۴۰ واحد را جهت دریافت این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرده است.» حسینی نژاد اضافه کرد: «ما امیدواریم به کمک بانک‌های عامل بتوانیم به‌سرعت تسهیلات را در اختیار واحدها قرار دهیم و شاهد رونق و تثبیت اشتغال و همچنین اشتغال جدید در این حوزه باشیم.» سرپرست سازمان صنعت و معدن تجارت کرمان اظهار داشت: «از کارهایی که سازمان به‌صورت خاص در دولت تدبیر و امید انجام داده است تعیین و تکلیف ۲۸۵۰ محدوده معدنی از طریق سامانه کاداستر است که این سامانه در جهت شفاف‌سازی اطلاعات در اختیار عموم قرارگرفته است.» وی با اشاره به اینکه در بخش اکتشاف برنامه‌های خوبی صورت پذیرفته گفت: «اکتشافات تکمیلی در شرکت ملی مس انجام‌شده که ذخیره بالای ۱/۱ میلیارد تن به مجموع ذخایر مس استان اضافه‌شده است.» حسینی نژاد اضافه کرد: «در امور بازرگانی و تجاری داخلی و خارجی سازمان کارهای مهمی انجام‌شده که می‌توان به احیای فرش به‌طور خاص در شهرستان گلباف و راور اشاره کرد که خوشبختانه ۷۰ هزار نفر قالی‌باف شناسایی‌شده و در سامانه مربوطه اسامی آن‌ها ثبت‌شده اند.»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *