پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خرید ساک دستی تبلیغاتی چه مزایایی برای هر برند دارد؟

خرید ساک دستی تبلیغاتی چه مزایایی برای هر برند دارد؟





خرید ساک دستی تبلیغاتی چه مزایایی برای هر برند دارد؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰

خرید ساک دستی تبلیغاتی چه مزایایی برای هر برند دارد؟

همانطور که می‌دانید در دنیای گسترده‌ی تبلیغاتی امروز یکی از نکات مهم در بازاریابی موثر، دقت به تمام زوایای تبلیغاتی است. استفاده از بنرها و بیلبوردهای بزرگ، تراکت‌ها، هدایای تبلیغاتی لوکس و یا ارزان همگی می‌توانند معرف برند و کسب و کار شما و جلب توجه مشتریان می‌شود. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی که هم می‌تواند جزو هدایای تبلیغاتی ارزان قرار بگیرد و هم می‌تواند به عنوان یک بیلبورد سیار در دست مخاطبان شما عمل کند، ساک دستی تبلیغاتی است. ساک دستی تبلیغاتی  از نظر جنس به سه گروه کاغذی، پارچه‌ای و پلاستیکی تقسیم می‌شود. شما با توجه به نوع کالا و خدمات خود می‌توانید از انواع آن استفاده کنید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با مزایای ساک دستی تبلیغاتی بیشتر آشنا کنیم.

تنوع بالای ساک دستی تبلیغاتی

اگر با بازار طراحی و چاپ ساک دستی آشنایی داشته باشید بی شک می‌دانید که ساک دستی در انواع گوناگونی چون جنس، سایز و رنگ طراحی و چاپ می شود. شما می‌توانید برحسب نیاز از ساک دستی پارچه‌ای، پلاستیکی و یا کاغذی استفاده کنید. از این ساک دستی‌ها برای ارائه محصولات و سایر هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود.

ساک دستی پارچه‌ای

ساک دستی پارچه‌ای تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی در امر بازاریابی است که به عنوان ساک خرید، تبلیغات محیطی و یا برای بسته‌بندی استفاده می‌شود. این محصول یکی از ماندگارترین ساک دستی می‌باشد که اکثر کسب‌وکارها جهت ارائه‌ی محصولات خود از آن استفاده کرده و برند خود را تبلیغ می‌کنند. جنس شاپینگ بگ پارچه‌ای اغلب از پارچه سوزنی یا اسپان باند، برزنتی و یا متقال است که ماندگاری بیشتری نسبت به ساک دستی پلاستیکی و کاغذی دارد. بگ تبلیغاتی پارچه‌ای جایگزینی مناسب برای ساک دستی کاغذی و پلاستیکی هستند؛ چرا که از لحاظ قیمت و طول عمر گزینه‌ی بهتری هستند. این ساک دستی‌ها به دلیل استفاده‌ی چندین باره برای محیط زیست مناسب‌تر هستند. اغلب شرکت‌کنندگان نمایشگاه به دنبال هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی با کیفیت، شیک و در عین حال به صرفه هستند تا تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو، ساک دستی پارچه‌ای می‌باشد. این ساک دستی‌ها تحمل وزن بالا را داشته و بسیار کاربردی می‌باشند.

ساک دستی کاغذی

ساک دستی کاغذی یکی از انواع شاپینگ بگ‌ تبلیغاتی است که برای حمل وسایل و کالاهای سبک و یا هدیه‌های کوچک استفاده می‌شود. صنایع و کسب‌وکارها باتوجه‌به نیاز مشتری، از انواع شاپینگ بگ کاغذی استفاده می‌کنند. ویژگی‌هایی که این ابزار برای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دارد، آن را به یک ابزار تبلیغاتی و فانتزی تبدیل کرده است. ساک‌های دستی کاغذی در دو نوع گلاسه و کرافت عرضه و چاپ می‌شوند. به دلیل برخی ویژگی‌های خاص هرکدام، کاربرد متفاوتی دارند و در برخی دیگر از فاکتورها مثل گرماژ و خدمات تکمیلی و … مشترک هستند. تفاوت اصلی و شاخص ساک دستی گلاسه و کرافت در جنس آن‌هاست که منجر به برتری گلاسه نسبت به کرافت شده است. گلاسه جنس و کیفیت بالاتری نسبت به کرافت و سایر کاغذهای تحریر دارد. به همین دلیل قیمت کاغذ گلاسه از نمونه‌های کرافت آن بیشتر است.

ساک دستی پلاستیکی

ساک دستی پلاستیکی دارای تنوع بسیار زیاد و جذابیت بصری بالاست که از دلایل پرفروش بودن آن‌ها محسوب می‌شود. با توجه به مقرون به صرفه بودن قیمت ساک دستی پلاستیکی، امروزه در فروشگاه‌ها به میزان قابل توجهی از آن‌ها استفاده می‌شود و خرید مشتری درون آن‌ها قرار داده می‌شود. اگر دوستدار محیط زیست هستید، پیشنهاد ما به شما این است از ساک دستی‌ههای پارچه‌ای بجای نایلون و نایلکس استفاده کنید.

افزایش شناخت و آگاهی مشتریان

ساک دستی‌های فضای مناسبی برای چاپ تبلیغات دارند. بنابراین شما به راحتی و با طراحی منحصر به فرد می‌توانید، تمام اطلاعات لازم و تبلیغات منحصر به فرد برند خود را روی ساک دستی چاپ کنید تا مخاطبانتان به راحتی با شما و راه‌های ارتباطی شما آشنا شوند. همانطور که میدانید ساک دستی توسط اکثر کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر نام تجاری و برند شما روی هر یک از انواع ساک دستی چاپ شده باشد و توسط مخاطبان و مشتریان شما مورد استفاده قرار بگیرد، همانند یک بیلبورد سیار برای برند شما عمل خواهد کرد. در نتیجه حتی افرادی که مشتری شما نیستند نام و برند شما را خواهند دید و با کسب‌وکار شما آشنا خواهند شد.

تبلیغات گسترده و کم‌هزینه و با ساک دستی تبلیغاتی

تولید و چاپ انواع ساک دستی تبلیغاتی از نظر هزینه ارزان و مقرون به صرفه است. به همین دلیل تعداد زیادی از کسب و کارها، حتی کسب و کارهای کوچک‌‌‌‌‌ از ساک دستی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار خود در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها استفاده می‌کننداین هدیه تبلیغاتی پرطرفدار طول عمر و ماندگاری بالایی دارد بنابراین مدت‌ها با هزینه کم، تعداد زیادی از افراد تبلیغات شما را خواهند دید و با شما آشنا خواهند شد. درنتیجه تبلیغات پرباردهی با هزینه‌ی کم خواهید داشت.

سازگار و دوستدار محیط زیست

در کنار تمام کارهای تبلیغاتی و تولیدی که انجام می‌دهیم باید این نکته را در نظر داشته باشیم که برای پیشرفت، آسیب زیادیی به طبیعت  وارد نکنیم. خوشبختانه موادی که برای چاپ ساک دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند، امکان بازیافت دارند و یا برای تجزیه شدن نیاز به زمان هزار ساله ندارند. کاغذ، پارچه و پلاستیکی که ساک دستی از آن تهیه می‌شود به سادگی قابل بازیافت  هستند. همچنین می‌توان از ساک دستی متقال تبلیغاتی استفاده کرد چراکه پارچه‌ی این مدل ساک دستی از طبیعت گرفته شده و صدمه‌ای به طبیعت وارد نمی‌کند و به راحتی تجزیه شده و جذب طبیعت می‌شود.

افزایش فروش

نکته اصلی برای هر کسب و کاری داشتن فروش بیشتر است. چاپ ساک دستی سفارشی و اختصاصی به عنوان هدیه تبلیغاتی با هدف جذب  مشتریان استفاده می شود. هنگامی که شرکت ها بطور مداوم به چاپ ساک دستی اختصاصی به مشتریان خود می دهد ، بسیاری از افراد وفادار می شونبه مشتریان ثابت تبدیل شده و به مجدد به سمت شما باز می گردند. با ارائه محصولات خود در یک ساک دستی با کیفیت، حس احترام و ارزشمندی را به مخاطب خواهید داد. در نتیجه باعث ماندگاری در ذهن وی شده و آن را به یک مشتری وفادار تبدیل خواهید کرد.

تبلیغات اختصاصی و سفارشی

ساک دستی تبلیغاتی زمانی موثر واقع می‌شود که با کیفیت و جذاب باشد و از طراحی و تنوع رنگی منحصر به فرد برخوردار باشد. این هدیه تبلیغاتی پرطرفدار باید بتواند با ارائه اطلاعات کافی و روشن، توجه مخاطب را جلب کند. بنابراین قابلیت درج تبلیغات اختصاصی هر برند را داشته باشند. به دلیل فضایی تبلیغاتی مناسبی که روی ساک دستی وجود دارد می‌توانید طرح‌های مختلفی را با تنوع بالا در نظر بگیرید و روی آن چاپ کنید. به این ترتیب هم از فضای به دست آمده برای تبلیغ، بهترین استفاده را می‌کنید و هم با طراحی و چاپ زیبا و خلاقانه نام و نشام خود را در ذهن مخاطبان و بینندگان تبلیغات ماندگار می‌کنید.

کلام آخر

در صورتی که تمایل دارید محصولات و خدمات شرکت خود را تبلیغ کنید و برای این منظور قصد استفاده از برخی هدایای تبلیغاتی مانند انواع ساک دستی را دارید، می‌توانید از شرکت صبح آگهی کمک بگیرید.  صبح آگهی با داشتن سابقه‌ی درخشان در امر تبلیغات، طراحان مجرب و استفاده از متریال درجه یک همراه شما خواهد بود. ساک دستی صبح آگهی یک هدیه ماندگار در دستان مخاطب شماست.

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *