پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مقایسه تعرفه پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی

مقایسه تعرفه پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی





مقایسه تعرفه پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی

۲۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۴۰

یکی از روش‌های اصلی بازاریابی در دنیای امروز، ارسال اس ام اس است. همه ما روزانه پیامک‌های مختلفی از برندها، ارگان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف دریافت می‌کنیم. این پیامک‌ها از طریق یک سامانه تحت وب ارسال می‌شوند که به آن پنل پیامکی گفته می‌شود.

تصور کنید یک سیمکارت خریداری کرده‌اید. شما باید در ابتدا هزینه‌ای برای خرید سیمکارت پرداخت کنید. سپس برای ارسال پیامک و یا تماس با اطرافیان خود نیز باید هزینه پرداخت کنید.

پنل پیامکی چیزی شبیه به سیمکارت شماست که با قیمت‌ها و مدل‌های مختلف ارائه می‌شود. در ادامه با 4 مدل پنل پیامکی آشنا خواهیم شد. این پنل‌ها ویژگی‌ها، مزایا و ماژول‌های مختلفی دارند. به همین دلیل پیش از خرید لازم است از ویژگی‌ها و تعرفه هر کدام از آن‌ها آگاه باشید تا مناسب‌ترین پنل برای کسب‌وکار خود را انتخاب کنید.

انواع پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی

همانطور که گفتیم پنل‌های پیامکی انواع مختلفی دارند. هر کسب‌وکار باید متناسب با نیاز و اهداف خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند و بازاریابی پیامکی خود را شکل دهد. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید باید تعرفه پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی را با هم مقایسه کنید و مزایا و امکانات هر کدام از آن‌ها را بسنجید. ما 4 نوع پنل پیامکی داریم که در ادامه آن‌ها را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

پنل پایه

اولین پنلی که در سامانه پیامکی با آن سر و کار داریم پنل پایه است. بعد از خریداری این پنل، 50 عدد پیامک رایگان برای ارسال به شما هدیه داده می‌شود. همچنین یک خط اختصاصی برای برند و کسب‌وکار شما در نظر گرفته شده است. تعرفه ملی پیامک برای این پنل در حال حاضر، 69 هزار تومان بود که با تخفیف، به قیمت 49 هزار تومان ارائه می‌شود.

پنل پایه امکانات محدودتری نسبت به سایر پنل‌ها دارد و بسیاری از ماژول‌ها را شامل نمی‌شود. به همین دلیل فقط مناسب کسب‌وکارهایی است که تعداد ارسال آن‌ها پایین است و یا قرار نیست از پنل استفاده زیادی کنند. اگر شما جز این دسته هستید، پنل پایه برای شما کافی است و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

پنل اقتصادی

اگر پنل اقتصادی را از ملی پیامک خریداری کنید، در ابتدا 100 پیامک رایگان و یک خط اختصاصی به شما هدیه داده می‌شود. تعرفه این پنل 179 هزار تومان است که با تخفیف ویژه، به 129 هزار تومان تغییر یافته است. این پنل امکانات بیشتری نسبت به پنل پایه دارد. برای مثال ارسال پیامک از طریق نقشه (پیامپ) و یا ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی همراه اول و ایرانسل در پنل پایه وجود ندارد. اما اگر قصد انجام این نوع ارسال‌ها را دارید، اما امکانات بیشتری نمی‌خواهید، پنل اقتصادی مناسب شماست.

به طور کلی اگر ارسال‌های زیادی ندارید و به تمامی ماژول‌ها نیز نیاز ندارید، پنل اقتصادی مناسب شماست. به کمک این پنل می‌توانید بازاریابی پیامکی خود را شکل دهید.

پنل شرکتی

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار نسبتا بزرگ هستید، تعداد ارسال‌هایتان بالاست و به ارسال‌های مختلف نیاز دارید، بهتر است از پنل شرکتی استفاده کنید. تعرفه این پنل پیامکی 369 هزار تومان است که با در نظر گرفتن تخفیف، 259 هزار تومان عرضه شده است.

با خرید این پنل 200 پیامک رایگان و یک خط اختصاصی از ملی پیامک هدیه می‌گیرید. بسیاری از ماژول‌هایی که در پنل‌های پایه و اقتصادی فعال نیستند، در پنل شرکتی قابل استفاده است.

نکته بسیار مهم این است که ممکن است شما در ابتدا یکی از پنل‌ها را خریداری کرده باشید، اما به مرور کسب‌وکار شما گسترده‌تر شده باشد و به ماژول‌های بیشتری نیاز داشته باشید. برای استفاده از این ماژول‌ها می‌توانید پنل خود را ارتقا دهید و از پنل‌هایی که امکانات بیشتری دارند استفاده کنید. فقط کافی است تعرفه پنل را پرداخت کنید تا ارتقا پیدا کند.

پنل تجاری

کامل‌ترین نوع پنل در سامانه پیامکی، پنل تجاری است. تمامی ماژول‌ها در این پنل فعال هستند و تمامی امکانات پنل را داراست. با خرید این پنل 500 پیامک رایگان و 2 خط اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید به کمک آن‌ها پیامک‌های خود را ارسال کنید. هزینه این پنل 690 تومان است که با تخفیف 479 تومان ارائه می‌شود.

اگر ارسال‌های شما زیاد است، نیاز دارید تا به روش‌های مختلف ارسال پیامک داشته باشید، تمامی ماژول‌ها را نیاز دارید و قصد دارید با تعرفه پایین‌تری پیامک ارسال کنید، بهتر است پنل تجاری را خریداری کنید.

مقایسه تعرفه پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی

همانطور که بالاتر اشاره کردیم پنل‌های اولیه امکانات کم‌تری دارند اما تعرفه آن‌ها نیز پایین است. در عوض پنل‌های شرکتی و تجاری، از امکانات بیشتری برخوردارند و تعرفه بالاتری نیز دارند.

نکته بسیار مهم این است که هرچه پنل پیشرفته‌تر باشد، تعرفه ارسال پیامک در آن پنل کمتر از سایر پنل‌ها است. یعنی تعرفه ارسال پیامک در پنل تجاری به مراتب پایین‌تر از پنل پایه است. به همین دلیل استفاده از پنل تجاری هم مقرون به صرفه است و هم امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سخن پایانی

با مقایسه تعرفه پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی، به راحتی می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین پنل را برای کسب‌وکار خود خریداری کنید. با این کار یک بازاریابی پیامکی خوب و درجه یک را تجربه خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک شما را راهنمایی کنند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *