پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مروری بر برخی از اقدامات وزارت اطلاعات به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)

مروری بر برخی از اقدامات وزارت اطلاعات به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱

مروری بر برخی از اقدامات وزارت اطلاعات به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)

قسمت دوم
۱۲- مقابله با گروه ها و جریان های سودجو و انحرافی اخلاقی، فرقه ای و دینی- بعضا وابسته به بیگانه که درصدد خشکاندن ریشه های اعتقادات دینی و مذهبی جامعه به ویژه جوانان بوده اند از دیگر اقدامات وزارت محسوب می شود در این خصوص،گروه های بسیاری مورد شناسایی و توجیه یا برخورد قرار گرفته اند و یافته ها نیز نشان می دهند که دشمن سرمایه گذاری وسیعی در این خصوص انجام داده است. این امر نیز با توجه به مطالبه مردم و جامعه در خصوص مقابله با این جریانات موجب رضایت مندی وسیعی در جامعه شده است.
۱۳- مقابله با توطئه های وسیع و مستمر دشمنان که در جهت ایجاد و تشدید اختلافات اقوام و اقلیت ها از دیگر اقدامات وزارت است. همانگونه که ملت شریف مطلعند، دشمن با استفاده از منابع و عوامل خود سرمایه گذاری وسیعی در این خصوص انجام داده که وزارت از این ناحیه با مطالبه ی جدی مردم جهت مقابله با این توطئه ها و گروه های افراطی و تروریستی قومی- مذهبی وابسته روبرو بوده است. وزارت در این خصوص نیز دستاوردهای مهمی داشته است و احساس رضایت عمومی در قبال این اقدامات هوشمندانه وزارت به ویژه در مناطق قومی مشاهده می شود. کشف توطئه های وسیع آمریکا و عوامل وابسته در مناطق قومی، مرزی و… از دستاوردهای مهم وزارت در این عرصه بوده که به وحدت اقوام و مذاهب ایرانی کمک کرده است.
۱۴- نفوذ و ضربه زدن به شبکه ها و سیستم های امنیتی دشمنان و سرویس های آنان از دیگر اقدامات افتخارآفرین وزارت بوده که بنابر اعتراف دشمن، آنان را به ستوه آورده است. این گروه از اقدامات که نشان از ظرفیت و توان تهاجمی بالای وزارت دارد، موجب سربلندی و افتخار جامعه مردم گردیده است. پیام ها و اظهارات تشکر آمیز بخش هایی از اقشار جامعه منعکس کننده ی رضایت و خرسندی مردم در این ارتباط بوده است.
۱۵- گسترش اقدامات و فعالیت های وزارت در مقابله با فساد اقتصادی نظیر: پولشویی، سودجویی های شخصی، شرکت های هرمی و… به عنوان یکی از مطالبات جدی و همیشگی مقام معظم رهبری «دامت برکاته» و مردم دیگر از اقدامات وزارت محسوب می شود که در پی آن رضایتمندی گروه های کثیری از جامعه و مسئولان را به دنبال داشته است مقابله با رشد شرکت های هرمی که مخرب اقتصاد و امنیت اجتماعی بوده اند پیگیری برخی از پرونده های مفاسد کلان و مقابله با پولشویی از اقدامات مهم وزارت در این عرصه بوده است در خواست تشدید این اقدامات از سوی جامعه حاکی از رضایت مردم از این اقدامات و اهمیت آن است.
۱۶- کمک به کاهش آثار تحریم اقتصادی بر مردم و جامعه در داخل و خارج کشور نیز از اقدامت مهم وزارت به حساب می آید از آنجا که دشمن در گسترش تحریم های هوشمند علیه ایران برنامه های وسیعی را دنبال می کند (که در آنها مردم هدف اصلی به شمار می روند) لذا وزارت در این خصوص در یک همت عالی و فراگیر، تلاش های گسترده ای را جهت مصون سازی از آثار تحریم در دستور کار داشته که بحمدالله در بخش های قابل توجهی موفق عمل کرده است.
۱۷- شناسایی و مقابله با گروه ها و افراد وابسته که قصد اخلال در امنیت و نظام اقتصادی را داشته اند، از دیگر اقدامات وزارت بوده که رضامندی وسیعی را در پی داشته است.
۱۸- پاسخ گویی به مردم و مسوولین، همواره جزو سیاست های کلی این وزارت می باشد و در دوره های جدید مدیریتی، مورد تاکید بیش تری قرار گرفته اند، در نظام مردم سالاری دینی، وزارت اطلاعات نیز آمادگی ارائه ی توضیحات لازم به نمایندگان محترم ملت را دارد و حضور وزیر اطلاعات و معاونین ذی ربط در کمیسیون هیا مختلف مجلس شورای اسلامی از مصادیق این تعامل ارزنده به شمار می رود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *