پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سفر به پوکت بهترین مقصد گرمسیری آسیا با تور تایلند آرزوی سفر

سفر به پوکت بهترین مقصد گرمسیری آسیا با تور تایلند آرزوی سفر





سفر به پوکت بهترین مقصد گرمسیری آسیا با تور تایلند آرزوی سفر

۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵

به زودی به پوکت سفر می کنید؟ این بهشت ​​استوایی در جنوب تایلند یک مقصد فوق العاده برای تعطیلات است! پوکت با سواحل خیره کننده، غذاهای خوشمزه و مجموعه ای از فعالیت های موجود، در صدر لیست بهترین مقاصد برای سفر می باشد.

در این مقاله به شما یاد می دهیم که چگونه یک سفر عالی به پوکت را برنامه ریزی کنید. ما به شما نکاتی را در مورد محل اقامت، کارهایی که باید انجام دهید و نحوه رفت و آمد ارائه می دهیم. پس چمدان های خود را ببندید و برای یک ماجراجویی شگفت انگیز در یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند آماده شوید!

پوکت کجاست؟

پوکت در جنوب تایلند واقع شده است و به خاطر سواحل زیبا، آب های آبی شفاف دریای آندامان و چشم انداز جنگلی سرسبز شهرت دارد. چه به دنبال یک تعطیلات ساحلی آرام و چه به دنبال یک ماجراجویی پر جنب و جوش باشید تور تایلند پوکت برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب است.

پوکت همچنین خانه برخی از بهترین غذاهای تایلند است، بنابراین تا جایی که می توانید غذاهای محلی را امتحان کنید! شهر قدیمی پوکت به‌عنوان یک مرکز صنعتی سابق قلع، دارای معماری چینی-پرتغالی و یک غذای چندملیتی است که بازدیدکنندگان می‌توانند از آن لذت ببرند.

چگونه به پوکت بروم؟

ساده ترین راه برای رسیدن به پوکت، پرواز به فرودگاه بین المللی پوکت (HKT) است. این فرودگاه حدود 30 دقیقه با بیشتر مناطق توریستی محبوب جزیره فاصله دارد.

اگر از بانکوک می آیید، پروازهای مستقیم زیادی هر روز وجود دارد. مدت زمان پرواز حدود یک ساعت و 30 دقیقه است. همچنین می توانید از بانکوک به پوکت با اتوبوس یا قطار بروید، اما این سفر بسیار بیشتر طول می کشد (حدود 12 ساعت با اتوبوس و 14 ساعت با قطار).

پس از رسیدن به پوکت، رفت و آمد در اطراف با تعداد زیادی تاکسی و توک توک در دسترس است. شما همچنین می توانید یک ماشین یا موتور سیکلت اجاره کنید.

چه زمانی از پوکت بازدید کنیم؟

هنگام برنامه ریزی برای شرکت در تور پوکت، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید چه زمانی می خواهید بروید. فصل گردشگری پوکت از نوامبر تا آوریل ادامه دارد، زمانی که هوا خشک و آفتابی است. با این حال، این شلوغ ترین زمان سال نیز هست، بنابراین انتظار قیمت های بالاتر و شلوغی در جاذبه های محبوب را داشته باشید.

اگر به دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر هستید، از ماه می تا اکتبر از پوکت بازدید کنید. در این مدت زمان دمای هوا مناسب است، همچنین مقدار بارش باران کمتر است و گردشگران کمتری وجود دارد.

کجا بمانیم؟

اکنون که می دانید چه زمانی باید بروید، وقت آن است که برنامه ریزی سفر خود را شروع کنید! پوکت جزیره بزرگی است، بنابراین باید تصمیم بگیرید که در کدام قسمت از جزیره بمانید.

اگر به دنبال فضایی پر جنب و جوش با گزینه های تفریحات شبانه فراوان هستید، ساحل پاتونگ مکانی مناسب برای شماست. این محبوب ترین ساحل جزیره است، بنابراین همیشه پر از فعالیت است. پاتونگ محبوب‌ترین ساحل و بزرگ‌ترین منطقه مهمانی است که خیابان بنگلا مرکز آن است.

اگر به دنبال تعطیلات آرام تری هستید، ساحل کاتا یا ساحل راوای گزینه های خوبی هستند. ساحل کاتا برای خانواده ها یا زوج هایی که به دنبال یک استراحت رمانتیک هستند، عالی است. کارون یکی دیگر از مقصدهای محبوب برای کسانی است که به دنبال یک فرار آرام، دور از صحنه مهمانی پاتونگ هستند.

همچنین اگر می خواهید خودتان را درمان کنید، اسپاهای لوکس زیادی در پوکت وجود دارد!

کارهایی که باید در پوکت انجام دهید

وقتی تصمیم گرفتید کجا بمانید، وقت آن است که شروع کنید به این فکر کنید که چه کاری باید انجام دهید. پوکت چیزی برای همه دارد، چه علاقه مند به کاوش در معابد و زیارتگاه های این جزیره باشید، چه از ماساژ سنتی تایلندی لذت ببرید یا از صحنه زندگی شبانه پر جنب و جوش لذت ببرید.

برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری عبارتند از جزایر فی فی، خلیج مایا، جزیره جیمز باند، و بودای بزرگ پوکت. اگر به دنبال ماجراجویی هستید، پیاده روی یا صخره نوردی در خلیج فانگ نگا را در نظر بگیرید.

برای فعالیت های آرامش بخش تر، یک سفر یک روزه به یکی از سواحل زیبای پوکت مانند ساحل پارادایس یا ساحل آزادی داشته باشید. یا سعی کنید در کلاس آشپزی شرکت کنید، شهر پوکت قدیمی را کاوش کنید یا از معبد Wat Chalong دیدن کنید.

در اینجا برخی از کارهای برتر در پوکت وجود دارد:

  • در یکی از سواحل متعدد پوکت، مانند ساحل پاتونگ، ساحل کاتا یا ساحل راوای آفتاب بگیرید.
  • از خلیج فانگ نگا دیدن کنید، خلیجی زیبا که پر از جزایر آهکی است.
  • شهر قدیمی پوکت، منطقه‌ای تاریخی مملو از مغازه‌ها و کافه‌های جذاب را کاوش کنید.
  • از وات چالونگ، مهم ترین و مورد احترام ترین معبد پوکت دیدن کنید.
  • در منطقه حفاظت شده فیل‌ها پوکت خاطرات فراموش نشدنی بسازید.
  • از یکی از غرفه‌های غذاخوری پوکت، غذاهای خیابانی خوشمزه را امتحان کنید
  • در آب های شفاف کریستالی در سواحل پوکت در دریای آندامان غواصی کنید.
  • با قایق به جزیره فی فی بروید که با فیلم ساحل معروف شده است
  • در پارک ملی Khao Phra Thaeo، محل مناظر جنگلی سرسبز پوکت، پیاده روی کنید.
  • در یکی از بازارها یا مراکز خرید متعدد پوکت به خرید بروید.
  • با یک ماساژ سنتی تایلندی در یک اسپای محلی استراحت کنید.

جمع‌بندی

اکنون که می دانید چگونه یک سفر عالی به پوکت را برنامه ریزی کنید، وقت آن است که برنامه ریزی خود را شروع کنید! پوکت منتظر شماست…آیا برای یک ماجراجویی آماده اید؟

حتما یکی از تورهای تایلند ما را رزرو کنید. این سفر احساس خوبی با تجربه های فراموش نشدنی است! سفربه تایلند با آرزوی سفر یک تجربه فوق‌العاده و لذت‌بخش است که تضمینی برای یک سفر بی‌نظیر و خاطره‌انگیز می‌باشد. برای رزرو تور یا مشاوره رایگان، می‌توانید با شماره تلفن 02145128 تماس حاصل فرمایید و از خدمات حرفه‌ای آرزوی سفر بهره‌مند شوید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر