پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تلاش برای تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های چینی

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی خبر داد

تلاش برای تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های چینی





تلاش برای تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های چینی

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی از تلاش برای تقویت ارتباط هنرمندان و تولیدکنندگان این حوزه با پلتفرم‌های معروف چین خبر داد.

به گزارش پیام ما به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، «فرزاد اوجانی» با بیان اینکه برای اولین‌بار شاهد حضور فعالان تجارت الکترونیک و پلتفرم‌های صنایع‌دستی در همایش «معرفی فرصت‌های تجارت الکترونیک از طریق سرمایه‌گذاری در ایران و چین» بودیم، گفت: در این همایش مسئولان تجارت الکترونیک در مورد ضرورت‌ها و آمار و اطلاعات مربوط به فرآیندهای الکترونیک در دنیا پرداختند و دو شرکت از پلتفرم‌های معروف چین مانند دوئین اعلام آمادگی کردند.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی صنایع‌دستی افزود: بعضی از شرکت‌های مرتبط با شیرینی‌ها و سوغات نیز در خصوص این همراهی پیشگام شدند اما از نگاه این پلتفرم‌های چینی، صنایع‌دستی جزو آن دسته از اقداماتی است که ظرفیت قابل توجهی در حوزه الکترونیک دارد.
او با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد، گفت: درصدد هستیم که هنرمندان و تولیدکنندگان خود را به این پلتفرم‌های ارتباط دهیم و نقطه امیدی برای صنایع‌دستی کشور با وجود محدودیت‌های بین‌المللی باشد.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *