پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جمهوری اسلامی بدون مردم تحقق پیدا نمی‌کند

رهبر انقلاب:

جمهوری اسلامی بدون مردم تحقق پیدا نمی‌کند





۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۵۹

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات 1400 در سخنانی به موضوع انتخابات پرداختند. ایشان با بیان اینکه قطعاً سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌‌ها؛ اعم از اقتصادی،‌ امنیت،‌ سلامت و… وابسته به عملی است که مردم روز جمعه انجام خواهند داد، خطاب به مردم گفتند، با حضور و رأی خودتان سرنوشت کشور را رقم می‌زنید.
به گزارش خبرگزاری فارس، اهم سخنان مقام معظم رهبری به شرح زیر است:
در یکی از سخنرانی‌های اخیر عرض کردیم که حضور مردم در نظام جمهوری اسلامی دارای یک اصل محکم و سند متقن فکری است. صرفاً مسئله‌ای سیاسی نیست. البته فواید سیاسی حضور مردم زیاد است. لکن مهم‌‌تر از این‌ها اصل فلسفه حضور مردم در جمهوری اسلامی است. یعنی جمهوری یک بخش است و اسلامیت یک بخش. یعنی اگر جمهوری نباشد تحقق پیدا نکند.
الان چندماه است که رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی و مزدورهایی که زیر پرچم آن‌ها هستند دارند خودشان را می‌کشند برای اینکه حضور مردم را کمرنگ کنند و انتخابات را به نحوی مورد اتهام قرار دهند.
خب هدف آن‌‌ها این است که این انتخابات به صورت مطلوب جمهوری اسلامی انجام نشود. یعنی مردم از نظام فاصله بگیرند. چون عدم حضور مردم در انتخابات به‌معنای فاصله گرفتن از نظام است. البته مردم گوش نکردند، البته متن مردم را می‌گویم. با یه عده خاص کاری نداریم. مردم ان‌شاءالله حضور خواهند یافت و آبرو خواهند داد به نظام.
یعنی نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی دارد. این در اقتدار کشور تأثیر بی‌نظیری دارد. هیچ ابزار قدرتی به اندازه حضور مردم قدرت‌افزا نیست.
کسانی هم که با سفسطه گویی‌های گوناگون که در فضای مجازی می‌کنند برای اینکه مردم را دلسرد کنند از حضور در انتخابات،‌ به دنبال تضعیف نظام هستند و دشمنان خارجی هم به دنبال تضعیف نظام هستند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *