پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | استاندار کرمان: رسانه‌ها تاریک‌خانه‌های فساد را روشن کنند

استاندار کرمان: رسانه‌ها تاریک‌خانه‌های فساد را روشن کنند





۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۴۵

استاندار کرمان:
رسانه‌ها تاریک‌خانه‌های فساد را روشن کنند

استاندار کرمان در کارگروه گردشگری در هفته‌ی دولت از پاسخگو بودن مدیران گفت. وی صراحتاً خطاب به مدیران و رسانه‌ها اعلام کرد که از همه مدیران دولتی تقاضا می‌کنم تا به مردم و رسانه‌ها پاسخگو باشند و مردم را آگاه کنند. رسانه‌ها باید تاریک‌خانه‌های فساد را روشن کنند. به گزارش پایگاه خبری «کرمان نو» رزم حسینی ادامه داد که اگر مدیری تا سه بار پاسخ درخواست مکاتبه رسانه‌ای را در عرض یک ماه نداد رسانه‌ها بدون ترس اسم او را منتشر کنند، زیرا مدیران موظف به پاسخ‌گویی هستند. وی معتقد است که مردم باید بدانند که به چه دولتی رأی دادند و خدماتی را که نظام برای مردم انجام داده است را ببینند که امروزه دولت خدمات شایان و ماندگاری در استان کرمان انجام داده. او خطاب به مدیران می‌گوید این‌قدر محافظه کاری نکنید. عمر خود را در این راه تمام کردیم باید بدانیم که با شفاف‌سازی نظام محکم خواهد شد و بی‌کفایتی ما نباید به نام اسلام و خون شهدا تمام شود.
رزم حسینی ادامه داد که مجموعه استانداری تا امروز از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده و نخواهد کرد،پس در شفاف‌سازی امورات درنگ نکنید. وی به هم‌زمانی هفته دولت با برگزاری کارگروه گردشگری اشاره کرد و گفت که فرصت خوبی است که مردم از اقدامات مجموعه استان باخبر شوند و در جریان این برنامه‌ها قرار بگیرد. او معتقد است که توازن توسعه‌ای در استان کرمان برقرار است و پروژه‌ها در سطح استان پخش‌شده‌اند. رزم حسینی معتقد است ازآنجایی‌که صنعت گردشگری در دنیا شناخته‌شده و فواید زیادی را برای استان به دنبال خواهد داشت باید با تمام توان در این مسیر قدم برداریم. رزم حسینی گفت که ضمن احترام به نظارت تمامی مدیران به‌منظور کمک به مردم از اختلافات گذشت کنیم و در رسیدگی به امور مردم تسریع کنیم.
محمود وفایی، مدیرکل میراث فرهنگی استان در این کارگروه در خصوص حضور گردشگر خارجی گفت که ورود گردشگران از مرز ۱۵ هزار نفر عبور کرده است و ورودی گردشگر خارجی به استان کرمان نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد افزایش‌یافته است و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال ۳۰ هزار گردشگر از کرمان بازدید کنند. وفایی ابراز امیدواری کرد که سیرجان به نام شهر گلیم و تا ۲ سال آینده مجموعه بازار کرمان را به ثبت جهانی خواهیم رساند. او گفت که تاکنون ۷۵ اقامتگاه بوم‌گردی راه‌اندازی شده و گردشگر در هر روستای ما برود امکان اقامت و سرویس دارد و می‌توانند در بخشی نیز صنایع‌دستی خود را عرضه کنند. مدیرکل میراث فرهنگی اعلام کرد که در کاروانسرای وکیل دچار مشکل شدیم که پرونده قضایی این مکان در شعبه ۱۰ مورد برسی قرار گرفت و امیدواریم شاهد آزادسازی آن شویم.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *