پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۰۰

بارش تگرگ های تخم مرغی
در کهنوج
در شهر کهنوج باریدن تگرگ هایی به اندازه تخم مرغ خساراتی را به اموال مردم وارد نمود.
شنبه بعداز ظهر باران شدیدی در شهر کهنوج شروع به باریدن نمود و به صورت ناگهانی قطرات باران تبدیل به تگرگ هایی به اندازه تخم مرغ شدند. در اثر بارش این تگرگ های بزرگ به شیشه و بدنه برخی اتومبیل ها خسارت وارد شد.
فرماندار کهنوج در گفتگو با «پیام ما» گفت: شنبه بعداز ظهر حوالی ساعت 5 باران شدیدی در کهنوج بارید که پس از حدود یک ساعت این باران، تکرگ شد. صمدانی افزود: خوشبختانه الان فصل کشاورزی نیست و آسیبی به کشاورزی کهنوج وارد نشد.
وی اظهار داشت: بدنه برخی ماشین ها آسیب دید و آب گرفتگی معابر بدلیل این بارش سنگین تاحدودی برای مردم مشکل بوجود آورد که امروز آب گرفتگی معابر رفع شد.
فرماندار کهنوج در پایان گفت: خوشبختانه این تگرگ غیر عادی که تاکنون در کهنوج سابقه نداشته هیچ گونه خسارت جانی نداشت.

مرگ مشکوک سرباز پلیس راه
بم‌پور- ایرانشهر
حبیب رحمانی/ خبر آنلاین- سرباز وظیفه رضا محمودی خورندی راوری که پس از گذراندن دوره آموزشی نظام وظیفه برای گذرندان دوران خدمتش به پاسگاه پلیس راه بم پور-ایرانشهر اعزام شده بود با اصابت یک گلوله به سینه اش کشته شد. وی که تنها 19 سال داشت در دوازدهمین روز خدمتش پس از دوره آموزشی بود. غلام علی محمودی پدر سرباز کشته شده به گفت: تنها فرزند پسرم سرباز وظیفه رضا محمودی به هنگام نگهبانی در برجک دیده بانی پلیس راه بم پور-ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با اصابت یک گلوله به سینه اش کشته شد که پس از تحویل جنازه توسط مردم راور تشیع و در محل عمومی بهشت زهرای راور بخاک سپرده شد. این رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: هنوز هیچ مقام رسمی درباره چگونگی کشته شدن فرزندش صحبتی نکرده اند.

نظر ظریف درباره «آنقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه‌دان‌تان پاره شود»
وزیر خارجه در پاسخ به این سوال روزنامه اعتماد که «وقتی قطعنامه پشت قطعنامه علیه ایران صادر می‌شد و شما این سخن را شنیدید که «آنقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه‌دان‌تان پاره شود» به عنوان کسی که با حقوق بین‌الملل و مناسبات دیپلماتیک آشنایی داشتید، چه حسی پیدا می‌کردید؟» گفت: حتما با آن سیاست موافق نبودم اما من نه آن زمان قصد داشتم درباره این موضوع صحبت کنم و نه الان به مصلحت کشور می‌دانم که یکدیگر را متهم کنیم. در حال حاضر ما در داخل ایران باید یک جبهه متحد واحد باشیم در برابر کسانی که می‌خواهند به کشور ما و مردم ایران زور بگویند وخواست خودشان را تحمیل کنند. معتقدم که امروز زمان کشمکش‌های سیاسی و ایراد گرفتن از همدیگر نیست و همه همان‌گونه که مقام معظم رهبری امسال را سال همدلی و همزبانی نامیدند،باید یک دل و یک زبان برای رسیدن به یک راه‌حلی که مورد حمایت رهبری باشد و منافع مردم را داشته باشد به سمت حل پرونده هسته‌ای و تحقق منافع ملی حرکت کنیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *