پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۵۲

معرفی محصول یا محصولات جدید موتورولا در ۱۷ ماه مه
کمپانی موتورولا دعوت نامه ای را برای روز ۱۷ ماه مه منتشر نموده و بر اساس آن قرار است که محصول یا محصولاتی جدید از این کمپانی در دهلی نو هندوستان معرفی شوند. در صورت صحت شایعات منتشر شده در روز های گذشته انتظار می رود که در این رویداد شاهد معرفی موبایل های Moto G4 و Moto G4 Plus باشیم. نسل سوم سری موبایل های موتو جی در ماه جولای سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود و با گذشت حدود ۱۰ ماه از آن تاریخ حال به نظر می آید که نسل چهارم این موبایل ها در آستانه ورود به بازار هستند. بر اساس شایعات، Moto G4 با صفحه نمایش ۵،۵ اینچی فول اچ دی در اختیار کاربران قرارخواهد گرفت. چیپست ۸ هسته ای و دو گیگا بایت رم از دیگر مشخصات منسوب به این دیوایس هستند. گفته شده است که طراحی بدنه این محصول هم نسبت به نسل قبل تحولاتی داشته و احتمالاً دارای قاب فلزی خواهد بود، هر چند هنوز موتورولا یا لنوو در این رابطه توضیحی منتشر نکرده اند. انتظار می رود که Moto G4 Plus هم با حسگر اثر انگشت راهی بازار شود.

باز هم شایعات در باب محصولات نکسوس ساخت HTC
در اوایل سال جاری میلادی شایعاتی در باب ساخت دو موبایل نکسوس در ۲۰۱۶ منتشر شد و گفته می شد که هر دو محصول توسط کمپانی HTC تولید خواهند شد. حال شایعه جدیدی منتشر شده است که نه تنها اخبار پیشین در این مورد را تأیید می کند بلکه اطلاعات دقیق تری را نیز پیرامون آن در اختیار ما می گذارد. بر اساس خبری که در اکانت سرشناس و معتبر evleaks در تویتر منتشر شده است، کمپانی HTC در حال ساخت دو دیوایس نکسوس است که در حال حاضر توسط گوگل با نام های مستعار M1 و S1 شناخته می شوند و با سیستم عامل Android N راهی بازار خواهند شد. متأسفانه Evan Blass در این خبر توضیحات بیشتری را در مورد محصولات مزبور منتشر نکرده و مشخص نیست این دو دیوایس با چه سخت افزار و یا قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. اگر به یاد داشته باشید در شایعات پیشین گفته شده بود که این دو موبایل با صفحات نمایش ۵ و ۵،۵ اینچی ساخته خواهند شد.

سامسونگ در حال کار بر روی هدست VR مستقل
کمپانی سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام نمود که در حال کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی مستقل است به این معنی VR Headset مزبور برای کار احتیاجی به وجود تلفن هوشمند، کامپیوتر و یا کنسول گیمینگ ندارد. مدیر بخش تحقیق و توسعه سامسونگ، آقای Injong Rhee در کنار اعلام خبر فوق همچنین در باب تلاش گروه تولید سامسونگ برای فراهم کردن امکان پشتیبانی این دیوایس از Gesture ها و حرکات دست توضیحاتی داد همچنین بیش از دو میلیون ساعت محتوا از برنامه های سامسونگ برای این دیوایس است. به گفته او با استفاده از این هدست کاربر وارد یک دنیای مجازی شده و مانند این است که در دنیای مزبور زندگی می کند. برخی اخبار از فعالیت گوگل برای ساخت چنین محصولی نیز خبر داده بود. در نظر داشته باشید که عموم هدست های VR موجود در بازار به صورت مستقل کارایی ندارند، کمپانی سامسونگ هم مانند بسیاری از دیگر تولید کنندگان پیش از این هدستی را راهی بازار نموده که با کمک اسمارت فون قابل استفاده خواهد بود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *