پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | توفیق اجباری

توفیق اجباری





۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰:۱۶

توفیق اجباری

مسافرانی که در این مکان می‌مانند باید نوبتی در کتابفروشی کار کنند
در یک کتابفروشی در اسکاتلند به نام Open Book می توانید آرزوی اداره کردن یک کتابفروشی را به تحقق برسانید. اجاره ی این خانه نقلی شبی ۵۷ دلار است، اما یک شرط دارد: کسانی که در آن می مانند، باید کتابفروشی طبقه پایین را اداره کنند.
این پروژه چیزی حدود دو سال پیش شروع شد، با این نیت که مردم بتوانند به آرزوی داشتن یک کتابفروشی در کنار حاشیه دریا برسند، بدون اینکه لازم باشد زیر بار تعهد سنگینی بروند. به همین خاطر یک کتابفروشی تعطیلاتی راه حل این موضوع شد.
آیا شما تا به حال آرزو داشتید صاحب یک کتابفروشی باشید؟
در این کتابفروشی اینکه چقدر کار می کنید به خودتان بستگی دارد، و ابته به راحتی می توانید این کار را قبول نکنید، اما واقعا شانس اینکه دوباره بتوانید در یک کتابفروشی اسکاتلندی در ساحل کار کنید خیلی کم است، پس بهتر است از این فرصت استفاده کنید.
یکی از مسائل جالب در این کتابفروشی این است که با مراجعه به وب‌سایت آن می‌توانید از همه‌چیز،‌حتی مقدار آمادگی ساختمان در مقابل حوادث غیرمترقبه آگاه شوید، برای مثال در بخشی از سایت نوشته‌اند که: مقدمات امنیتی از قبیل صندوق کمک‌های اولیه ، حسگر حساس به دود، کپسول آتش نشانی و … آماده است و حداقل زمان برای ماندن در این مکان ۶ روز است و تقویمی هم آماده است که می‌توانید چک کنید چند نفر قبل از شما در نوبت هستند و برای چه زمانی می‌توانید برنامه ریزی کنید

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر