سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۳۲

افتتاح طرح برق روستای
باب زنگوئیه
به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان ر مراسم افتتاح طرح برق روستای باب زنگوئیه از توابع شهرستان بردسیر با حضور مشاور مدیر عامل شرکت توانیر ومجری کل برق روستای کشور جناب آقای مهندس مصلحتی ومدیریت محترم عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان آقای مهندس مهدوی نیا و فرماندار محترم شهرستان بردسیر جناب آقای صادقی ودیگر مسولین آن شهرستان افتتاح گردید. در ابتدای این مراسم مدیر برق شهرستان بردسیر به توضیح عملکرد آن شهرستان در تامین برق روستاهای فاقد برق شهرستان بردسیر پرداخت. در ادامه مهندس مهدوی نیا؛مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در خصوص روستاهای برق دار شده توسط این شرکت پرداخت و افزود: در سال 93 تعداد100 روستای فاقد برق توسط این شرکت با اعتباری بالغ بر93528 میلیون ریال برقدار گردیده اند که با برق دار شدن این تعداد روستا تعداد 1698 خانوار از نعمت برق بهره مند شده اند. وی همچنین افزود: از تعداد 100 روستای فوق تعداد8 روستا از طریق سامانه های فتوولتائیک(انرژی خورشیدی) با اعتباری بالغ بر 19136 میلیون ریال برقدار شده اند.وی تعداد خانوارهای برق دار شده از طریق سیستم خورشیدی را 153 خانوار ذکر نمود.

اجرای برنامه های فرهنگی و هنری توسط کانون پرورش فکری در پارکها
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بم علی طاهریان در جلسه مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان این که کانون وظیفه استعداد یابی دارد اظهار داشت: مهمترین اصل کانون پرورش فکری داشتن روحیه شاد، صداقت و امانتداری است و مربی کانون با رفتار مهربانانه و نوازش دادن کودکان موجب دلگرمی آنها می شود. رییس شورای اسلامی شهر بم تاکید کرد: مربیان باید کانون را به خانه دوم کودکان تبدیل و با چهره ای شاد و خندان کودک را جذب و در این محیط نگه دارند. وی افزود: وجود کانون پرورش فکری در محله سید طاهرالدین باعث پیشرفت منطقه شده و از برخی مسائل و آسیب های اجتماعی جلوگیری کرده است. وی خبر داد: 12 پارک محله ای در سال گذشته در سطح شهر ایجاد شده که با وجود این پارکها می طلبد کانون تجهیزاتی را در آنها مستقر و برخی برنامه ها را در این پارکها اجرا نماید.

راه‌اندازی سطح 3 حوزه علمیه خواهران در بم
حجت‌الاسلام قاسم دانشی در جلسه هیئت امناء حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: همه ما باید با فرهنگ اهل بیت (ع) آشنا شویم و آن را در جامعه ترویج و گسترش دهیم. وی خاطرنشان کرد: خانواده به عنوان پایگاهی برای تربیت صحیح و شایسته فرزندان از اهمیت بالایی برخوردار است، اما هجمه زیادی از طریق دشمنان متوجه خانواده‌ها در ایران اسلامی است. امام جمعه بم تصریح کرد:یکی از عواملی که در طلاق‌ها دیده می‌شود،اعتیاد است که عامل اصلی این مسئله ضعف بنیه‌های دینی، اعتقادی و همچنین عدم آشنایی با فرهنگ اهل بیت(ع)اسوی برخی افراد است. دانشی ابراز کرد: در فرمایشات بزرگان دین هم این موضوع مطرح شده که هر قدر مادر خانواده به مسائل اعتقادی پایبند باشد قطعا فرزندان سالمی تربیت و تحویل جامعه می‌دهد. وی افزود: حوزه علمیه خواهران در بحث تربیت بانوان و زنان جامعه بار بزرگی از دوش مسئولان برداشته و توانسته با تربیت طلاب خواهر در راستای ترویج اسلام ناب گام بردارد و باید به تلاش‌های این مجموعه ارج نهاده شود.

بازدید اعضاشورای اسلامی شهر شهربابک از فرهنگسرای شورای سیرجان
اعضاء شورای اسلامی شهر شهربابک، معاون مالی و اداری، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی به میزبانی شهرداری سیرجان از موزه، خانه مطبوعات، فرهنگسرای شورای شهر سیرجان، سالن در حال احداث چند منظوره فرهنگسرا و پارک بانوان بازدید کردند

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *