پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | کاهش محسوس دمای تهران از جمعه

کاهش محسوس دمای تهران از جمعه





کاهش محسوس دمای تهران از جمعه

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق همچنین کاهش محسوس دما از جمعه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای مدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، گاهی با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی امشب و فردا (۲۱ و ۲۲ شهریور) در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید با احتمال وزش باد شدید موقتی در نیمه‌ جنوبی، نواحی‌غربی و ارتفاعات استان مورد انتظار است که رخداد باد و گرد و خاک موقت در نواحی جنوبی و غربی گاهی با کاهش کیفیت هوا و کاهش دید دور از انتظار نیست.

از اواخر وقت پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید در نواحی جنوبی و غربی و ارتفاعات شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود.

امروز(۲۱ شهریور) افزایش نسبی دما در بیشتر نواحی و روزهای جمعه و شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان مورد انتظار است.

از پنجشنبه تا شنبه با عبور متناوب امواجی از شمال استان در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۲۲ شهریور) صاف و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۲۳ شهریور) صاف تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۲۲  و حداکثر دمای ۳۴  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *