پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز برگزار می‌شود

سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز برگزار می‌شود





سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز برگزار می‌شود

۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰

سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز با رویکرد اقتصاد سبز و ترویج فرهنگ کارآفرینی و‌ نوآوری در گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش پیام ما، این رویداد به همت دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری معاونت گردشگری کشور و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران در تاریخ ۲۹ و ‌۳۰ خردادماه در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود. 

«فرناز نیکخواه»، دبیر علمی سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز با اعلام این خبر که سومین دوره سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز به‌عنوان دوره پایانی این رویداد است، گفت: در تلاش هستیم با حمایت دانشگاه علم و فرهنگ، معاونت گردشگری کشور و تشکل‌های علمی و صنفی حامی از سال ۲۰۲۵ این رویداد را در قالب کنفرانس بین‌المللی و نمایشگاه جانبی بصورت سالانه برگزار کنیم.

 نیکخواه به دستاوردهای برگزاری این رویداد تحت عنوان سمپوزیوم اشاره کرد و افزود: شاید یکی از مهمترین دستاوردهای این رویداد جریان‌سازی علمی و صنفی در حوزه سرمایه‌گذاری‌های سبز در گردشگری بود. تا پیش از این در کشور ما اقتصاد سبز و سرمایه‌گذاری‌های سبز شعارگونه، جهت جذب مخاطبان یا در حد فرضیات علمی در صنعت گردشگری مطرح می‌شد. اما توجه سازمان جهانی گردشگری به این موضوع و انتخاب این آن به‌عنوان شعار هفته جهانی گردشگری در سال ۲۰۲۳ و محور قرار دادن آن در سیاست‌ها و فعالیت گردشگری کشورها سبب شد در سطح جهانی به‌خصوص کشورهای در حال توسعه به این موضوع بیشتر پرداخته شود. 

او گفت: سرمایه‌گذاری‌های سبز در گردشگری کشور ما پیشینه ای تاریخی و درخشان دارد و می‌توان با ایجاد سیاست‌های حمایتی، شبکه‌سازی ذینفعان و حمایت ایده‌ها، مسیر رو به رشدی در جهت تحقق گردشگری سبز و افزایش سرمایه‌گذاری‌های سبز در گردشگری ایران زیبا داشته باشیم.

به گفته نیکخواه، شرکت‌کنندگان می‌توانند بصورت آنلاین یا حضوری در سومین سمپوزیوم ملی گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز حضور داشته باشند. همچنین به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی معتبر علمی اعطا می‌شود. 

شرکت کنندگان می‌توانند ثبت نام خود را از طریق آدرس https://evnd.co/S8xhT انجام دهند. 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر