پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آب تهران هنوز مشکل دارد

با وجود اینکه شرکت آب منطقه‌ای تهران صبح دیروز اعلام کرده بود که «تا ساعاتی دیگر» مشکل آب تهران رفع می‌شود، اما مشاهدات از پایتخت تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت ۱۸) نشان از تداوم قطعی آب در مناطقی از پایتخت دارد

آب تهران هنوز مشکل دارد

صبح دیروز مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرده بود که مشکل فنی پیش آمده در مسیر انتقال آب سد کرج به سمت تهران رفع شده و این مسیر دوباره بازگشایی شده است





آب تهران هنوز مشکل دارد

۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۰

|‌پیام ‌ما‌| با وجود اینکه شرکت آب منطقه‌ای تهران صبح دیروز اعلام کرده بود که «تا ساعاتی دیگر» مشکل آب تهران رفع می‌شود، اما مشاهدات از پایتخت تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت ۱۸) نشان از تداوم قطعی آب در مناطقی از پایتخت دارد.
صبح دیروز مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران اعلام کرده بود که مشکل فنی پیش آمده در مسیر انتقال آب سد کرج به سمت تهران رفع شده و این مسیر دوباره بازگشایی شده است.
«رامین شمالی» به خبرنگار «پیام ما» گفته بود: مسیر انتقال آب در اثر سیلاب مسدود شده بود که بازگشایی شده است اما توضیح زمان پرشدن مخازن و جاری شدن آب در شبکه انتقال آب شهری به عهده آب و فاضلاب شهری است.
تماس‌های خبرنگار ما با شرکت آب و فاضلاب شهری تهران برای دریافت پاسخی درباره زمان وصل مجدد آب مشترکان تهران بی‌پاسخ ماند. آخرین خبر روی وب‌سایت این شرکت نیز، همان اطلاعیه‌ای است که روز ۲۲ خرداد منتشر شده بود و علت قطع آب را وجود نقص فنی در مسیر انتقال آب به تهران اعلام کرده بود. حتی در وب‌سایت سامانه ۱۲۲ (دفتر ارتباطات شرکت آبفای تهران) و در بخش اعلامیه‌های قطع آب، هیچ اطلاعیه‌ای از مناطق دارای قطعی آب یا زمان وصل مجدد آب به چشم نمی‌خورد. این شرکت حتی اعلامیه‌ای مبنی بر اعلام دقیق مناطقی که با قطع آب روبرو شده‌اند منتشر نکرده است.
با این حال برخی کاربران شبکه‌های مجازی در صفحات خود نوشته‌اند که سامانه ۱۲۲ به آنها اعلام کرده که «وضعیت آب، تا پایان هفته ناپایدار است.» بعد از ظهر دیروز، مناطقی از غرب، شمال غرب و مرکز تهران با قطعی آب روبرو بودند. علاوه بر این برخی کاربران اعلام کرده‌اند که در مناطقی که آب قطع شده است، قیمت بطر‌های آب بسته‌بندی شده با افزایش روبرو شده است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر