سایت خبری پیام ما آنلاین | فاش شدن فیش‌های حقوقی را از مقام معظم رهبری استفتا کنیم

رئیس شورای شهر مشهد:

فاش شدن فیش‌های حقوقی را از مقام معظم رهبری استفتا کنیم





فاش شدن فیش‌های حقوقی را از مقام معظم رهبری استفتا کنیم

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۰۰

رئیس شورای شهر مشهد درباره شفافیت حقوق مدیران شهرداری گفت: موضوع فاش شدن فیش‌های حقوقی را از مقام معظم رهبری استفتا می‌کنیم که آیا این حقوقی که افراد برابر قانون می‌گیرند اگر فاش شود، حریم خصوصی آنها گفته می‌شود یا خیر؟
حسن موحدیان در جمع خبرنگاران در خصوص شفافیت حقوق مدیران شهرداری گفت: عده‌ای ان‌قلت آورده‌اند و می‌گویند که فیش‌های حقوقی حریم خصوصی است. شورا می‌تواند قانونی یا غیرقانونی بودن دریافت این حقوق‌ها را بررسی کند که در این زمینه گفتیم حقوق‌ها را به صورت محرمانه برای ما بفرستند تا بررسی کنیم.
او افزود: ما می‌گوییم که موضوع فاش شدن فیش‌های حقوقی را از مقام معظم رهبری استفتا کنیم که آیا این حقوقی که افراد برابر قانون می‌گیرند، اگر فاش شود، حریم خصوصی آنها گفته می‌شود یا خیر. اگر گفتند نمی‌شود دوباره طرح آورده و اقدام می‌کنیم، اگر هم گفتند که حریم خصوصی می‌شود، موضوع تمام می‌شود.
رئیس شورای شهر مشهد در پاسخ به این سوال که شفاف‌سازی حقوق مدیران در برخی شهرها انجام شده، گفت: در شیراز بهای خدمات را بالای ۲۵ درصد بردند، اما فرمانداری آن‌جا مخالفت نکرده در حالی که این‌جا فرمانداری مخالفت کرده و گفته افزایش بها بالای ۲۵ درصد را تایید نمی‌کنیم؛ این موضوع یک سوال شرعی است و استفتا می‌کنیم.
او درخصوص اینکه این استفتا چگونه انجام می‌شود؟ ادامه داد: این موضوع بحث فردی نیست که از هر مجتهدی بتوانیم استعلام کنیم. این موضوع حاکمیتی است و حاکمیت با مقام معظم رهبری است . اینجا بحث حاکمیتی است و در مسائل حاکمیتی نیز تنها حاکم حضرت آقا است؛ به عنوان مثال اگر حضرت آقا حکم دهد که فردا عید فطر است، هیچ‌کدام از مراجع نمی‌توانند دخالت کنند.
موحدیان درباره میزان حقوق خود عنوان کرد: بنده از بازنشستگی ۱۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرم و از شورا برای ۶۰ ساعت حق الجلسه ۲۰ میلیون تومان می‌گیرم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *