پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آخرین وضعیت منع تردد شبانه در کشور

آخرین وضعیت منع تردد شبانه در کشور





۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۲۲:۳۹

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران از ارائه درخواست معلق شدن طرح محدودیت تردد شبانه در تهران به مدت دو تا سه هفته خبر داد البته جانشین رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرده است که این محدودیت‌ها فعلا پابرجاست.
به گزارش ایسنا، سردار سید تیمور درباره اینکه آیا تغییری در اجرای محدودیت‌های تردد جاده‌ای و بین شهری و استانی ایجاد شده یا خیر؟ گفت: هیچ تغییری در محدودیت‌های ترددی که در پی شیوع کرونا و از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شده بود، ایجاد نشده و بر این اساس خروج پلاک‌های بومی از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و نیز ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز یا نارنجی ممنوع بوده و متخلفان در صورت ورود به شهر نارنجی نیم میلیون و در صورت ورود به شهر قرمز یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.
او ادامه داد: این موضوع توسط دوربین‌ها و نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی رصد شده و با موارد تخلف برابر درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا برخورد می‌شود.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا همچنین درباره اجرای طرح منع تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شود نیز به ایسنا گفت: تغییری در اجرای این طرح نیز ایجاد نشده و همچنان تردد تمامی خودروها در معابر درون شهرها اعم از شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و متخلفان و خودروهای غیرمجاز برابر قانون جریمه می‌شوند.
حسینی از شهروندان خواست که از انجام سفر و ترددهای غیرضروری در شهر و همچنین بین شهرها خودداری کنند، تا زنجیره انتقال ویروس کرونا با سرعت بیشتری متوقف شود.
این اظهارنظرها در شرایطی است که فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران، با اشاره به روند شبانه روزی شدن واکسیناسیون، از ارائه درخواست معلق شدن طرح محدودیت تردد شبانه در تهران به مدت دو تا سه هفته خبر داده است.
علیرضا زالی گفت: با توجه به شبانه روزی شدن روند واکسیناسیون در تهران، از دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درخواست کردیم در زمانی که قرار است فرانید واکسن تسریع شود، هماهنگی برای تعلیق طرح محدودیت تردد شبانه صورت گیرد.
او گفت: فعلا پیشنهاد ما این است که محدودیت تردد شبانه در تهران برای دو تا سه هفته تعلیق شود که شهروندان بتوانند از مراکز تجمیعی ۲۴ ساعته تهران استفاده بهینه کنند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *