سایت خبری پیام ما آنلاین | طنزیمات| مردی در کیسه عدس

طنزیمات| مردی در کیسه عدس





۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۹

مردی در کیسه عدسپ

عصر ایران نوشت:«شهرام جزایری؛ از داخل بار عدس کشف شد.»

طنزیماتچی دو گلوله کشک از جیبش بیرون آورد. تلاش کرد که خودش را لای آن ها پنهان کند. اما تلاشش بیهوده بود.

به گزارش رسانه های مخالف تغار نیوز، این مفسر  مجهول الهویه ضمن سوء استفاده از فضای کشک آلود حاکم بر اقتصاد کشور، تحلیل های صد من یک کشک خود را به نام مقالات اقتصادی به رسانه ها می فروشد و از این راه ارتزاق می کند. شاهدان عینی وی را دیده اند که با پای برهنه و تغار در بغل طول بازار ارز را در جستجوی دلار می پیماید و پیدا نمی کند. در نتیجه عصبانی شده و عَلَم مبارزه با فساد را بر دوش می گذارد و هوچی گری می کند. 

طنزیماتچی ضمن اعتراض به این که پاراگراف بالا هیچ ارتباطی به موضوع ندارد و به حرف های رییس مجلس در صحن علنی شبیه است، تغار را از زیر بغل بیرون آورد و به طرف مرز بازرگان متمایل کرد. عدس ها را در کف تغار دید که به راهپیمایی اعتراضی مشغولند. شایان ذکر است عدس ها از این که مفسد اسبق، مشاور اقتصادی سابق و نخود آش کنونی که به نوعی پیشکسوت بابک زنجانی و… به حساب می آید، خود را به عدس ها نزدیک کرده ناراضی هستند. آنها خواستار برخورد قاطع گشت ارشاد با این عنصر نامحرم هستند. سردسته عدس ها در پاسخ به این پرسش که عدس ها و نخودها سرانجام در دیگ آش به هم می رسند و این تفکیک جنسیتی قبل از پخت موضوعیتی ندارد. گفت:«پَه! خیلی هم موضوعیت دارد! دیگ آش با کیسه فرق می کند. دیگ آش مثل رسانه ملی می ماند، خیلی چیزها در آن ایراد ندارد. اما توی کیسه!پَه!»

کارشناسان عرصه رسانه ضمن اعتراض به نحوه خبرنویسی طنزیماتچی خواستار خلع تغار وی شدند. گفتنی است طنزیماتچی تغار را محکم به بغل گرفته و معتقد است که من بهترین تحلیلگر سبک تغاریسم هستم و تا جان در بدن دارم از رسالت مطبوعاتی و افشاگری دست برنمی دارم و حتماً با این شیوه، جناح مقابل خودم را به زانو درمی آورم. ضمناً من همچنان به تلاش خود برای غرق شدن در گلوله های کشک ادامه می دهم و از پای نمی نشینم.(ب.ز) و(ش.ج) هم حالیم نیست. من اسم و فامیل را همراه با شماره کفش اعلام می کنم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *