پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۳۵

خودکشی
نوجوان نرماشیری
شامگاه شنبه شب نوجوان 12 ساله روستای خیرآباد از توابع شهرستان نرماشیر اقدام به خودکشی کرد.
«علی توپا»، رئیس شورای روستای خیرآباد در گفت و گو با خبرنگار بخش حوادث « پیام ما» ضمن تایید این خبر گفت: با اعلام پاسگاه انتظامی خیرآباد، عصر روز شنبه متوجه شدیم جوانی 12 ساله و محصل به نام (ع – ت)در سر در ورودی منزل خودشان با طناب اقدام به خودکشی کرده است. توپا افزود: یکی از همسایگان منزل پدری این نوجوان او را دیده که در ورودی خانه نشسته بوده و حتی سراغ پدرش را از او می گیرد اما پس از گذشت دقایقی و در بازگشت ، او را می بیند که از چهارچوب در خانه، خود را حلق آویز کرده است. بلافاصله با کمک همسایگان او را پایین آورده و به بیمارستان نرماشیر منتقل می کنند. ابتدا با تدابیر پزشکان علائم حیاتی به بدن او برمی گردد اما متاسفانه پس از گذشت چند ساعت و علیرغم تلاش کادر پزشکی این نوجوان فوت می کند.
رئیس شورای روستای خیر آباد در پاسخ به سوال ما درباره دلیل و امکان اینکه این نوجوان از مواد توهم زا استفاده کرده، می گوید: او پسری خوب و درسخوان بود و بعید به نظر می رسد از این گونه مواد استفاده کرده باشد با این حال باید منتظر اعلام مراجع قضایی و پزشک قانونی درباره دلیل این کار باشیم.
توپا اضافه کرد: سال گذشته هم یکی از اقوام این نوجوان که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشت،اقدام به عمل مشابهی نموده بود و متاسفانه این دومین مورد در دوسال گذشته است که باید هرچه سریع تر اقداماتی نسبت به ریشه یابی و بررسی دلایل ارتکاب به این چنین کارهایی انجام شود.

دستبند پلیس بر
دستان سارقان به عنف در شهر کرمان
فرمانده یگان امداد شهرستان کرمان از دستگیری دو سارق به عنف و کشف 8 فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی این یگان خبر داد.
سرهنگ «صادق شعبان» در تشریح این خبر گفت:در پی گزارشی مبنی بر انجام چند فقره سرقت به عنف، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این یگان قرار گرفت.
وی افزود:در بررسی جزئیات پرونده مشخص شد که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید به صورت گروه های چهار و پنج نفره در ساعات پایانی شب ، با پوشاندن چهره و با استفاده از قمه و چاقو سد راه عابران پیاده می شدند و با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وجوه نقد و تلفن همراه درکوتاهترین زمان کرده و متواری می شدند .
شعبان افزود:ماموران انتظامی این یگان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه دو نفر از سارقان شدند و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.
وی در ادامه گفت:متهمان دستگیر شده در بازجویی های تخصصی چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به بزه انتسابی مبنی بر 8 فقره سرقت به عنف اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو ،خاطر نشان کرد:متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری 20 شهر کرمان تحویل داده شدند و تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.
فرمانده یگان امداد شهرستان کرمان در پایان گفت:پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می سازد که این تلاش ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش تر خواهند بود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *