پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۰۹

حضور یک اصفهانی بر روی نیمکت رسالت کرمان
با تصمیم باشگاه فرهنگی ورزشی رسالت احمد باغبان‌باشی به عنوان سرمربی تیم فوتسال رسالت کرمان انتخاب شد.
پس از مذاکرات مسئولان باشگاه رسالت با تعدادی از مربیان غیربومی فوتسال کشور، مسئولان این باشگاه اعلام کردند که با احمد باغبان‌باشی به توافق رسیده‌اند.
باغبان‌باشی از فوتبالیست‌های سابق تیم سپاهان اصفهان و از مربیان موفق فوتسال کشور است که در دو سال اخیر به همراه تیم‌های اصفهانی در لیگ نتایج قابل قبولی رو به دست آورد.
وی در فصل گذشته بازی‌ها توانسته بود تیم فوتسال کاشی نیلو را راهی لیگ برتر فوتسال کشور کند. باغبان‌باشی روز گذشته با حضور در کرمان پس از انجام صحبت‌های نهایی با مصطفی عسکری‌پور قرارداد خود را به مدت یک سال با باشگاه رسالت امضا کرد. تمرینات تیم فوتسال رسالت کرمان از اوایل مردادماه برای حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال آغاز می‌شود. تیم فوتسال رسالت کرمان با وجود انجام بازی‌های فوق‌العاده در بازی‌های فصل گذشته لیگ دسته اول نتوانسته بود جواز حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را به دست آورد.رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور از اوایل مهر ماه امسال آغاز می‌شود.

اعضای تیم ملی‌ به دنبال موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا هستند
مدیر تیم ملی پرورش اندام کشورمان گفت: برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا به ژاپن آمده‌ایم و همه اعضای تیم ملی‌ به دنبال موفقیت ایران و بالا بردن پرچم کشورمان از این مسابقات هستند. رضا سلطانی اظهار داشت: تیم ملی پرورش اندام کشورمان برای حضور در رقابت‌های پروش اندام قهرمانی 2015 آسیا هم اکنون در شهر کیتاکیوشو ژاپن حضور دارد. وی افزود: تیم کشورمان در بخش بادی بیلدینگ در این دوره از مسابقات شرکت می‌کند. مدیر تیم ملی پرورش اندام کشورمان عنوان کرد: تیم کشورمان در 11 وزن و با مربیگری علی تبریزی و وحید اکبرزاده در این دوره از مسابقات با حریفان رقابت می‌کند. سلطانی تصریح کرد: هادی محمدی دسته وزنی 70 کیلوگرم، فرهاد اسدنژاد دسته وزنی 75 کیلوگرم، سجاد نیک‌نام دسته وزنی 80 کیلوگرم، امیرحسین سعادت‌نیا دسته وزنی 85 کیلوگرم، حمید لکزایی و یاسین امانی‌پور دسته وزنی 90 کیلوگرم، جعفر غفارنژاد و آیت نجدباقری دسته وزنی 95 کیلوگرم، پوریا پویان دسته وزنی 100 کیلوگرم و محسن صمدی و علی‌اصغر کابلی دسته وزنی 100+ کیلوگرم اعضای تیم ملی در مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا ژاپن هستند. سلطانی خاطر‌نشان کرد: عصر امروز وزن‌کشی این دوره از مسابقات برگزار و پس از آن مسابقات طی روزهای شنبه و یکشنبه مرحله مقدماتی و نهایی مسابقات برگزار می‌شود‌. مدیر تیم‌های ملی پرورش اندام کشورمان بیان داشت: قطعا ما برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی آسیا به ژاپن آمده‌ایم و همه اعضای تیم ملی‌ به دنبال موفقیت ایران و بالا بردن پرچم کشورمان از این مسابقات هستند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *