سایت خبری پیام ما آنلاین | سفیر آلمان در کرمان:نسبت به مذاکرات هسته ای خوش بین هستیم

سفیر آلمان در کرمان:نسبت به مذاکرات هسته ای خوش بین هستیم





۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۳۰

سفیر آلمان در کرمان:نسبت به مذاکرات هسته ای خوش بین هستیم

سفیر آلمان روز یکشنبه به کرمان آمد. این دومین سفر یک سفیر به استان کرمان است. چندی پیش و در اردیبهشت ماه سفیر ژاپن هم به کرمان آمد و از جاذبه های تاریخی و گردشگری کرمان دیدن و با مقامات استان دیدار کرد.
سفیر آلمان با استاندار کرمان دیدار کرد. به گزارش ایرنا رزم حسینی در این دیدار گفت: ز زمانی که مسوولیت را در استان کرمان پذیرفتم بنا را بر حضور سفرای کشورهای مختلف در کرمان گذاشتیم. وی ادامه داد: هر دو تا سه هفته یک بار یک سفیر به کرمان می آید و تاکنون میزبان وزیر فرهنگ ایتالیا و سفرای نروژ، هند، ژاپن و مالزی بوده ایم. استاندار کرمان افزود: ایران و آلمان روابط دیرینه و خوبی با هم داشته اند و در دوره ای آلمان کشور اول بازرگانی ما بود. وی اظهار کرد: سال گذشته نیز هیات هایی از دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیات هایی از تهران به آلمان رفتند و حرکت خوبی در دولت تدبیر و امید در این زمینه آغاز شده است. رزم حسینی اظهار کرد: چینی ها متوجه شده اند که اگر آلمان ها بخواهند ورود کنند باید کیفیت کار خود را بالا ببرند و در کرمان خودرو دنبال تولید ارزان نیستیم بلکه کیفیت خوب برای ما مطرح است.
گزیده صحبت های میکاییل بارون فون اشتنبرگ در دیدار با استاندار کرمان را در زیر می خوانید:
• علاقمند به سفر به بم هستیم زیرا در بازسازی خانه سیستانی ارگ بم، همچنین به یک بیمارستان و یک مدرسه دخترانه در این شهر کمک کردیم.
• علاقه زیادی به همکاری با ایران وجود دارد اما موانعی مانند تحریم ها مانع این گسترش ارتباط شده است.
• آلمان در گذشته شریک اول اقتصادی ایران بوده است.
• در زمینه خودرو خدمات پس از فروش ما بسیار بهتر است و شرکت های صنعتی آلمانی نیز از ایرانی ها راضی هستند زیرا به قراردادهای خود بخوبی عمل می کنند.
• شرکت های صنعتی آلمانی نیز از ایرانی ها راضی هستند زیرا به قراردادهای خود بخوبی عمل می کنند.
• باید شانس یکسان برای همه در کرمان از جمله اروپایی ها و آمریکایی ها ایجاد شود زیرا اگر رقابت و مسابقه برگزار شود کار بهتری انجام می شود.
نسبت به مذاکرات هسته ای خوش بین هستیم
دیدار دوم میکاییل بارون فون اشتنبرگ با اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان بود. گزیده صحبت های سفیر آلمان در این دیدار در ادامه آمده است:
• آلمان علاقه زیادی برای همکاری با ایران دارد اما موانعی مانند تحریم ها مانع این گسترش ارتباط شده است.
• اگر مذاکرات به نتیجه برسد شرکت های آلمانی برای سرمایه گذاری در کرمان پیشگام خواهند بود.
• کرمان استانی بکر در زمینه انرژی های بادی و خورشیدی است و کشور آلمان در زمینه انرژی های نو تجربه های بسیار خوب و تکنولوژی به روز دارد.
• از صحبت‎ با صنعتگران آلمانی متوجه رضایت و خرسندی آنها از ارتباط با صنعتگران و تاجران ایرانی و پایبندی آنها بر سر تعهدات و قراردادهایشان شدم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *