پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶

کیا اُپتیما واگن؟!
شرکت کیا در نمایشگاه خودرو ژنو به هنگام رونمایی از کانسپت اولیه Sportspace، به احتمال ارائه اپتیما واگن اشاره کرد. با این حال که بسیاری انتظار به تولید رسیدن این محصول را داشتند، ولی اکنون به نظر می‌رسد که این مدل خانوادگی تولید و وارد بازار نخواهد شد.
نائب رئیس برنامه‌ریزی و طراحی محصول کیا در آمریکا، ارث هندریک در مصاحبه‌هایش می‌گوید:
با نگاهی به این خودرو درمی‌یابیم که این خودرو زیبا می‌تواند فروش خوبی در اروپا داشته باشد، به‌خصوص که اروپایی که این مدل یعنی مدل استیشن واگن را دوست دارند، ولی در واقع این کار عملی نیست.
طبق بررسی‌های شرکت کیا مشخص شده است که این مدل با خودرو سورنتو این شرکت هم‌پوشانی بازار دارد و نمی‌تواند مشتریان کافی برای جبران هزینه‌های تولید و توسعه را به خود جذب کند و فروش بالایی نخواهد داشت.

با این حال، سدان جدید اپتیما با طراحی مجدد در سال جدید با سه موتور متفاوت در ایالات‌متحده به فروش گذاشته خواهد شد.
در اینجا یک رندر دیجیتالی توسط ایکس-تامی دیزاین از اپتیما واگن با پسوند SW یا Sportwagon را می‌بینید که از این پسوند برای مدل‌های اروپایی C’eed استفاده می‌شود.
امیدواریم تصمیم کیا در سال جدید تغییر کند و اپتیمای واگن، نفس تازه ای در میان استیشن‌های سایز متوسط باشد.

جرمی کلارکسون با برنامه تلویزیونی “خانه‌ی ماشین ها” باز می‌گردد
بله، تیتر را کاملاً درست خواندید و اگر که گزارش دیلی میرور درست باشد، جرمی کلارکسون ، ریچارد هموند و جیمز می، مجریان برنامه ی سابق بی بی سی، یعنی تخت‌گاز در حال ساخت برنامه ی جدید تلویزیونی با عنوان “خانه‌ی ماشینها” هستند که با حمایت شزکت امریکایی ارائه دهنده خدمات آنلاین رسانه‌ای، یا همان نتفلیکس انجام می شود. پس منتظر باشید! پیشنهاد هم میکنیم که اولین مهمان این برنامه ستاره ی سینما، کوین اسپیسی در نقش فرانک آندروود با اتومبیل گران قیمتش ظاهر شود.
سه مجری این برنامه اخیراً در جلسه های متعددی با کارگردان تلویزیون رقیب بی بی سی یعنی ITV دیده شده اند، و به این معناست که این تیم سه نفره تمام تلاششان را گذاشته اند تا دوباره به تلویزیون برگردند. مدت زیادی بود که گمان زده می شد یا نتفلیکس و یا ITV مقصد نهایی این سه مجری باشند.
اما منبعی که میرور در آن از تیم تخت گاز به عنوان “دوست” یاد کرده، اشاره کرده که انتقال به ITV کار مشکل و دردسرسازی خواهد بود. زیرا رادیو تلویزیونی مانند ITV برخلاف بییب و نتفلیکس روی درآمدش حساب می کند، که البته نتفلیکس و بییب کمک مالی از طرف دولت و هوادارانشان هم دارند.
مشکل این تیم با ITV خب قطعاً دردسر بزرگی برای تبلیغ کنندگان ایجاد میکند. تصور کنید چه اتفاقی می افتد اگر کمپانی جگوار و ولوو قرارداد همکاری های مالی امضاء کنند در حالی که می خواسته اند یکدیگر را زیر سوال ببرند. همان منبعی که گفته بود جرمی کلارکسون دوست ندارد کسی به او دستور دهد، می تواند جنجال های بزرگ دیگری هم ایجاد کند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *