تخصیص اعتبار برای بهبود وضعیت تالاب زریبار مریوان کردستان

تخصیص اعتبار برای بهبود وضعیت تالاب زریبار مریوان کردستان





تخصیص اعتبار برای بهبود وضعیت تالاب زریبار مریوان کردستان

۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان از تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار طرح‌های پژوهشی، عمرانی و حفاظتی برای بهبود وضعیت تالاب زریبار مریوان خبر داد.

به گزارش پیام ما به نقل از میراث‌آریا، اقبال حمیدی در جلسه آموزشی مسئولان اجرایی تالاب‌های سراسر کشور به میزبانی شهرستان مریوان گفت:  اجرای طرح‌های پژوهشی و عمرانی به منظور بهبود وضعیت تالاب بین‌المللی زریبار در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان عنوان کرد: قرار است با استفاده از اعتبارات ۳۰ میلیارد تومانی طرح‌های پژوهشی، عمرانی و حفاظتی برای بهبود وضعیت تالاب زریبار تا رسیدن به شرایط آرمانی اجرایی شود.

 

او گفت: بخشی از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان برای زریبار را به اطفای حریق، خرید تجهیزات و کنترل پایش کمی و کیفی تالاب همچنین مطالعاتی در حوزه ایمونولوژی و اکولوژی تالاب و بحث مطالعات کمی و کیفی آب اختصاص داده‌ایم.

 

حمیدی با اشاره به بارش های خوب سال گذشته، افزود: تالاب بین‌المللی زریبار از لحاظ پویایی نسبت به تالاب‌های سطح کشور از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با اشاره به برنامه مطالعات جامع مصوب سال ۱۳۹۴ یادآور شد: این طرح بر اساس هماهنگی با سایر ارگان‌ها مانند میراث‌فرهنگی، آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی، آبفا و منابع طبیعی برنامه‌ریزی شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر