پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | پیشرفت ۷۰ درصدی آواربرداری در روستای «امامزاده ابراهیم»

فرماندار شهرستان شفت اعلام کرد

پیشرفت ۷۰ درصدی آواربرداری در روستای «امامزاده ابراهیم»





پیشرفت ۷۰ درصدی آواربرداری در روستای «امامزاده ابراهیم»

۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲

فرماندار شهرستان شَفت با اشاره به آتش‌سوزی ۱۲ اردیبهشت در «امامزاده ابراهیم» اعلام کرد: با پایان آواربرداری تا ۲۰ روز آینده، قبل از سرمای هوا کار ساخت و ساز واحدها را شروع می‌کنیم.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، «مهدی نقدی» با بیان اینکه حدود ۱۲۱ واحد دارای بیمه آتش‌سوزی چک خسارتشان را دریافت کردند، گفت: حدود ۱۱۳ خانوار را که اشتراک برق داشتند نیز به اداره برق شهرستان معرفی کردیم تا خسارت واحد را دریافت کنند.

نقدی با اشاره به برگزاری نشست روز گذشته با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل بنیاد مسکن و راهداری و مدیرعامل آبفا و توزیع برق، تاکید کرد: همه مدیران پای کار هستند تا مشکلات روستای امامزاده ابراهیم را حل کنیم و لذا بازدیدهای میدانی را به صورت مستمر انجام می دهیم.

او از انجام آزمایش خاک در آزمایشگاه مکانیک خاک استان و نقشه برداری توسط نظام مهندسی خبر داد. فرماندار شفت درباره تشکیل پرونده برای خانوارهای خسارت‌دیده جهت دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به ازای هر واحد گفت که ساخت و سازها طبق زیربناهای احصا شده انجام می‌شود.

او همچنین به صدور سند مالکیت برای اهالی روستای امامزاده ابراهیم اشاره و عنوان کرد: صدور سند ۱۶.۵ هکتار از اراضی واگذار شده اداره کل منابع طبیعی به بنیاد مسکن استان از سال ۷۵ تاکنون معطل بود که با پیگیری‌های انجام شده، همه اهالی این روستا برای واحدهای مسکونی و تجاری خود دارای سند می‌شوند.

نقدی با بیان اینکه حادثه رخ‌داده بخش کوچکی از روستای امامزاده ابراهیم را درگیر کرده است، یادآور شد: بخش‌های دیگر منطقه فعال بوده و واحدهای مسکونی و تجاری در حال کار و آماده میزبانی از گردشگران هستند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر