پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | توصیه های جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در فصل برداشت پسته

توصیه های جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در فصل برداشت پسته





۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۵۳

توصیه های جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در فصل برداشت پسته
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان آگاهسازی و همراهی مردم را یکی از مهمترین اولویتهای پلیس در پیشگیری از سرقت دانست وگفت: همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت حائز اهمیت است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی کشاورزی» در جمع باغداران و کشاورزان شهر» اختیار آباد» کرمان از امنیت به عنوان یک فرآیند اجتماعی که حاصل تعامل منطقی و ارتباط چند سویه همه بخش ها و افراد جامعه است،یاد کرد و نقش و کارکرد همه گروه ها و افراد جامعه را در آن بسیار مؤثر دانست.
جانشین شهرستان کرمان اعتماد و مشارکت مردم در انجام مأموریت های پلیس را مهم ترین عامل ایجاد امنیت پایدار در جامعه دانست و بیان داشت: اعتماد و مشارکت مردم، پشتوانه ای محکم برای اقتدار پلیس است.
سرهنگ کشاورزی ادامه داد: آگاهسازی و همراهی مردم یکی از مهمترین اولویتهای پلیس در پیشگیری از سرقت و همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت اجتماعی امری ضروری است.
جانشین شهرستان کرمان با اشاره به نقش مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار و بکارگیری کارگران بومی در برداشت و نگهداری این محصول گفت: یکی از عوامل موثر در ایجاد امنیت باغات پسته در این فصل، بکارگیری نگهبان محله می باشد.
وی گفت: یکی از برنامه های پلیس در جلب مشارکت مردمی ساماندهی و قانون مند ساختن امور نگهبانی و پیشگیری از وقوع جرم و هرگونه تعرض به اماکن، اموال مردم است.
سرهنگ کشاورزی خاطر نشان کرد:خدمت بی منت به مردمی که مهم ترین سرمایه و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند باید یک افتخار محسوب شود و همه می بایست در این زمینه تلاش جهادی نماییم. وی افزود: خرید اموال مسروقه توسط مالخر ها سارق را به به ارتکاب سرقت تشویق می کند و چنانچه خریدار مال مسروقه وجود نداشته باشد آمار سرقت به حداقل می‌رسد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: باغداران باید محل نگهداری محصول پسته و انبارهای خود را با تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته مجهز و از نگهداری بیش از حد پسته در منزل، انبارها و یا ترمینال ها خوداری، و در محل مناسب آنان را نگهداری و در صورت امکان سریعاً محصول خود را به فروش برسانند تا از هرگونه سرقت احتمالی پیشگیری شود.
وی بیان داشت: مالکان پسته نباید محل نگهداری و یا خرید آن را نزد افرادی که مورد اعتماد نیستند افشا کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان تصریح کرد: رویکرد پلیس در حل مشکلات و معضلات موجود در جامعه، رویکردی اجتماعی است که ارتباط مستقیم با شهروندان و استفاده از نظرات آنان در حوزه های مختلف امنیتی و پیشگیری از جرایم از اولویت های همیشگی پلیس به شمار می رود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *