هشدار یخ‌زدگی کنتور‌های آب در تهران





هشدار یخ‌زدگی کنتور‌های آب در تهران

۷ اسفند ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای درباره احتمال یخ‌زدگی کنتورهای آب با توجه به پایداری و تداوم سرمای زیر صفر درجه در این استان هشدار داد.

به گزارش پیام ما به نقل از مهر، با توجه به روند کاهش دمای هوا در روزهای اخیر، شرکت آب و فاضلاب استان تهران از شهروندان خواست تا اقدام‌ها و تمهیدات لازم برای پیشگیری از یخ‌زدگی کنتور و ترکیدگی کنتور و انشعاب آب منازل خود را به کار ببندند.️

در این اطلاعیه آمده است، عایق‌بندی کنتور و لوله‌های آب در پیشگیری از یخ‌زدگی مؤثر است و به شهروندان توصیه می‌شود با قراردادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق‌کردن لوله‌های سطحی از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور جلوگیری کنند.️

این اطلاعیه می‌افزاید، در صورت مشاهده یخ‌زدگی از حرارت‌دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش روی کنتور و یا لوله‌های آب داخل ساختمان و یا از برافروختن آتش در مجاورت شیرها و لوله‌های آب به‌طور جدی خودداری شود.️

شهروندان می‌توانند در صورت بروز مشکل یخ‌زدگی با سامانه تلفنی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تهران تماس بگیرند تا گروه‌های امدادی در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین نظر کاربران

نساجـی تشنـــــه آب

نساجـی تشنـــــه آب