پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برف راه ارتباطی 700 روستای کشور را بست

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان

برف راه ارتباطی 700 روستای کشور را بست

برق بیش از 50 روستا در استان لرستان به دلیل این بارش‌ها قطع شده است.





برف راه ارتباطی 700 روستای کشور را بست

۵ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۰

بارش برف از روز پایانی هفته گذشته و نخستین روز هفته‌ای که آغاز شده است راه دسترسی به 502 روستای استان لرستان، همچنین 140 روستای استان چهارمحال و بختیاری و 75 روستا در قزوین را مسدود کرد.
به گزارش پیام ما، همچنین برق بیش از 50 روستا در استان لرستان به دلیل این بارش‌ها قطع شده است. مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در گفت‌وگو با پیام‌ما گفت: از مجموع روستاهایی که مسیر دسترسیشان مسدود شده بود، 230 جاده بازگشایی شد و خوشبختانه با وجود بارش سنگین برف اکنون تردد در حدود 80 درصد جاده های شهری و روستایی استان در حال انجام است.
مرتضی شیروانی ادامه داد: همچنین برق 50 روستا هنوزبه دیل خسارت در جاده ها قطع است که همکاران اداره توزیع برق در کنار همکاران راهداری در تلاش برای اتصال دوباره هستند.
همچنین سرپرست مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: 140 روستا که بیشتر آن‌ها در شهرستان کوهرنگ قرار داشتند همراه با بارش برف از دسترسی جاده‌ها محروم شدند که بلافاصله با عزام 48 واحد از نیروهای اداره کل راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای عملیات بازگشایی برای این محورهای مواصلاتی شروع شد. حدود 10 مسیر همچنان مسدود است که در تلاش برای بازگشایی کامل آن هستیم.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

، ،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر