سایت خبری پیام ما آنلاین | در هفته دهم لیگ دسته یک دوئل وینگو و میشو در شهر پسته

در هفته دهم لیگ دسته یک دوئل وینگو و میشو در شهر پسته





۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶

در هفته دهم لیگ دسته یک
دوئل وینگو و میشو در شهر پسته

دهمین هفته لیگ دسته اول ایران جام آزادگان، امروز در شهرهای مختلف کشور به پایان می رسد و تیم ها به مصاف رقیبان خود می روند. استان کرمان امروز سومین و آخرین شهرآورد خود را تجربه می کند که طی آن مس بحران زده رفسنجان در دومین بازی خود با سرمربی جدید خود، از ساعت 15 و در ورزشگاه شهدا رفسنجان میزبان تیم خوب گل گهر سیرجان است. سیرجانی ها که هفته گذشته در ورزشگاه اختصاصی خود با دو گل دقایق پایانی مغلوب میهمان بادران تهران شدند، برای این که از کورس مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ یک عقب نمانند، به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز خارج از خانه هستند. در آن سو مس رفسنجان که بعد از کسب نتایج ناامید کننده با علی اصغر کلانتری، هدایت تیم خود را مجددا به سرمربی موفق فصل قبل یعنی میشو کرستیچوویچ سپرد، این تغییرو تحولات هم جواب نداد و نارنجی پوشان شهر پسته در رشت مغلوب میزبان خود، سپیدرود شدند تا همچنان قعر نشین لیگ دسته یک باشد.
این بازی به جز اینکه شهرآورد حساس و داخل استانی محسوب می شود از یک نگاه دیگر هم جالب و قابل توجه است و آن تقابل دو مرد کرووات لیگ یک ایران است. وینگو و میشو که اولی ید طولانی در فوتبال ایران دارد و دومی چند فصلی است که در ایران حضور پیدا کرده، تقابل این دو سرمربی اهل کروواسی بدون شک بر حساسیت های این بازی خواهد افزود. قضاوت این بازی را جواد رحیم زاده به همراه محمد هاشمی نسب، حامد صفایی و علیرضا جلالی به عهده دارند و ناظر داوری، ایرج نظری خواهد بود. اما مس دیگر تیم استان حاضر در لیگ یک که نتایج سینوسی این تیم باعث شده هیچ کس نتواند بازی هایش را به راحتی پیش بینی کند، امروز میهمان خیبر خرم آباد خواهد بود. این دو تیم که قرار بود چند هفته قبل درچارچوب بازی های جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند و به دلیل انصراف تیم خرم آبادی و صعود مس به مرحله بعد، امروز مجددا در قالب بازی های لیگ به هم خورده و باید از ساعت 15 در خرم آباد رو در روی یکدیگر قرار گیرند.
مس هرچند با برد دشوارخانگی هفته گذشته که مقابل پارس جنوبی جم کسب کرد، تا حدودی از حاشیه دور شد و به جایگاه دهم جدول صعود کرد ولی در کل نتایج این تیم باب میل مردم و تماشاگران و هواداران کرمانی نبوده و انتطارات از این تیم با سرمربی سرشناس خود بیشتر از این است، هرچند در گفته های صحبت های مدیرعامل و مسئولان این تیم مدام این جمله تکرار می شود که این تیم برای صعود بسته نشده وبا این هزینه ها نمی خواهیم صعود و سقوط داشته باشیم( صحبت هایی که کمی غیر منطقی به نظر می آید و چندین تیم با نصف این هزینه به لیگ برتر صعود کرده اند) با این حال امیدواریم دوستان از بکار بردن این گونه جملات و صحبت ها حذر کنند تا بیش از این بذر ترس و واهمه و اضطراب و یاس و ناامیدی را در تیم نکارند و برای صعود بجنگند. بهنام داداش‌وند و فرزاد حسین‌خانی غایبان مس کرمان در این بازی هستند وبقیه نفرات برای این بازی مشکلی نخواهند داشت.
در آن سوی میدان خیبر خرم آباد پس از پیروزی خارج از خانه مقابل نفت مسجد سلیمان، با روحیه خوب به مصلاف لاله های نارنجی کویر می رود. این تیم هم اکنون از 9 بازی خود صاحب 8 امتیاز است و سخت به دنبال جبران مافات و جبران امتیازات از دست داده می باشد تا کمی به وضعیت خود در جدول رده بندی سر وسامان بدهد.
با نگاهی اجمالی به آمار و عملکرد دو تیم در هفته های گذشته متوجه می شویم که کفه ترازو کمی به سود نارنجی پوشان کرمانی سنگینی می کند، تیم خیبر طی 9 دیدار گذشته 6 بار دروازه حریفان را گشوده است در حالی که 10 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است، اما تیم مس کرمان در مصاف با رقبا ۱۰ بار موفق به فتح دروازه تیم های مقابل شده است و 9 بار نیز توپ از خط دروازه اش عبور کرده است.
این بازی را احمد صالحی با کمک فرزاد بهرامی، محسن سلطانی و روح اله تیموری قضاوت خواهند کرد و ناظر داوری، بابک وسیله بر است.
برنامه و داوران سایر بازی ها به شرح ذیر است؛
فولاد یزد – سپیدرود رشت / ساعت 15:00 – ورزشگاه شهید نصیری یزد
موعود بنیادی فر – محمدرضا طالبی – براتعلی مولوی – عقیل جهانبازی/ ناظر داوری: فرشید افشار
خونه به خونه مازندران – نفت مسجد سلیمان / ساعت 15:00 – ورزشگاه هفتم تیر بابل
سیدمهدی سیدعلی – حسن انتظاری- جواد قنبریان – مصطفی بینش / ناظر داوری: بهرام تقوی
آلومینیوم اراک – اکسین البرز / ساعت 15:00 – ورزشگاه امام خمینی اراک
پیروز سیف اله پور – حسین رحیمی پور – محمد نوری- حسین زمانی / ناظر داوری: زاهد بحرینی
ملوان بندرانزلی – نساجی مازندران / ساعت 15:15 – ورزشگاه تختی انزلی
محمدرضا فغانی – حمید کنعانی – امیر مبشر – ناصر جنگی / ناظر داوری: ابراهیم میرزابیگی
بادران تهران – فجر سپاسی شیراز / ساعت 15:15 – ورزشگاه اکباتان تهران
مهدی شجاعی – حمزه سلیمی – رضا نجفی مجد – مهدی نجار / ناظر داوری: علیرضا رجب لو
پارس جنوبی جم بوشهر – راه آهن تهران / ساعت 15:30 – ورزشگاه تختی جم
وحید کاظمی – تورج عیوض محمدی-حمید نادری- عباس صادقی/ناظر داوری: سعید بطحایی
استقلال اهواز – ایرانجوان بوشهر /ساعت 15:45 – ورزشگاه تختی اهواز
داود محرابی – مهدی الوندی – امید افخمی – امید جمشیدی / ناظر داوری: صفدر احمدی

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *