پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۷

تعریف برادرم باعث علاقمندی من به کرمان شد
سفیر آلمان برای دیدن جاذبه های گردشگری و بررسی قابلیت های اقتصادی استان کرمان وارد این استان شد. به گزارش ایرنا سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در استان از میکاییل بارون فون اشتنبرگ در فرودگاه کرمان استقبال کرد. سفیر آلمان در پاویون فرودگاه کرمان گفت: آلمانی ها از نظر گردشگری بسیار سفر می کنند. میکاییل بارون فون اشتنبرگ ادامه داد: در اصفهان و کرمان بسیاری از افراد آلمانی صحبت می کنند و برادرم نیز بسیار به این استان علاقمند شده و تعریف او از کرمان موجب علاقمندی من هم شد. سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان نیز گفت: معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های گوناگون کرمان هدف اصلی حضور سفرای کشورها در این استان است. علی اکبر اعتمادی در جمع خبرنگاران افزود: نمایندگی وزارت امور خارجه به منظور دعوت از سفرای کشورهای مختلف برای دیدن ظرفیت های استان کرمان برنامه ریزی کرده است. اواخر اردیبهشت امسال نیز سفیر ژاپن در ایران به کرمان آمد و در سفری دو روزه از جاذبه های تاریخی و گردشگری کرمان دیدن و با مقامات استان دیدار کرد.

رسانه ها از متشنج کردن جامعه خودداری کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه ها گفت: رسانه ها از متشنج کردن فضای جامعه پرهیز کنند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید احمد حسینی در جمع اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات جنوب استان کرمان افزود: رسانه ها در آگاه سازی افکار عمومی نقش تاثیرگذار دارند لذا نیاز است به گونه ای عمل کنند که از متشنج شدن جامعه جلوگیری شود. وی با اشاره تداوم روند مذاکرات هسته ای اظهار کرد: نباید به گونه ای اطلاع رسانی شود که تیم مذاکره کننده تضعیف شود. وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: رسانه ها در ایجاد وحدت و همدلی بین دولت و ملت نقش تعیین کننده ای ایفا می کنند لذا باید با اطلاع رسانی خود موجب افزایش روحیه امید در جامعه شوند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره هفته فرهنگی کرمان به میزبانی تهران گفت: قرار است در این جشنواره فعالیت های فرهنگی و هنری جنوب کرمان به صوت مستقل از مرکز استان ارایه شود.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرکهای صنعتی کرمان و دانشگاه ولیعصر رفسنجان
در نشست مشترک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان و رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان راهکارهای همکاری بین دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت .به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمان این نشست در راستای پیوند صنعت و دانشگاه در محل دانشگاه ولیعصر رفسنجان با حضور معاون پژوهشی و جمعی از اساتید دانشگاه و معاون صنایع کوچک این شرکت برگزارشد .در ابتدا مجید غفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کرمان ضمن مهم برشمردن آموزش کارکنان واحدهای صنعتی گفت: برگزاری دوره های آموزشی ،تورهای صنعتی و حضور در نمایشگاههای داخلی وخارجی جزو برنامه های حمایتی این شرکت از صنایع کوچک ومتوسط می باشد.در ادامه جلسه دو طرح با موضوع» بررسی اثربخشی دوره های آموزشی برگزار شده برای کارکنان واحدهای صنعتی» و» نیازسنجی آموزشی مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی» توسط اساتید ارائه و نتایج دو طرح مورد بررسی و نقد واقع شد .همچنین در انتهای نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری با هدف پیوند صنعت و دانشگاه بین دومجموعه منعقد شود .

دریافت رتبه شایستگی تقدیر مدیرعامل شرکت آبفار استان کرمان از سوی وزارت نیرو
مهندس علی رشیدی از سوی مشاور وزیر و مسوول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو رتبه شایسته تقدیر ویژه را در میان فعالیت های فرهنگی و دینی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور دریافت کرد. علی یزدانپرست مشاور وزیر و مسوول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در این لوح آورده است: بی شک حرکت در مسیر ترویج و توسعه فرهنگ اهلیت (ع) و نماز جز با توقیفات الهی و توجهات ویژه ائمه اطهار میسر نخواهد شد. اکنون که این عنایت پروردگار شامل حال حضرتعالی گردیده است نشانه ای از شایستگی متعهدانه و دلسوزانه حضرتعالی در راه ترویج فرهنگ ناب محمدی (ص) و حمایت و پشتیبانی خالصانه شما در عرصه فعالیت های فرهنگی و دینی گویای این امر مهم است. لذا با توجه به اینکه توانسته اید با تدبیر و درایت مسئولانه خود در زمینه این فعالیت ها رتبه شایسته تقدیر ویژه را در میان فعالیت های فرهنگی و دینی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور در سال 1393 کسب نمایید.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

میراث تاریخی کپنهاگ در آتش‌ سوخت

میراث تاریخی کپنهاگ در آتش‌ سوخت

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

پنج هکتار از عرصه‌های جنگلی نوشهر در آتش سوخت

پنج هکتار از عرصه‌های جنگلی نوشهر در آتش سوخت

جنگل‌ها در تب

«پیام‌ما» از کنفرانس صیانت از منابع‌ طبیعی و محیط زیست گزارش می‌دهد

جنگل‌ها در تب

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *