پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | عنوان مطلب

عنوان مطلب





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۲

بصیرت از دلایل موفقیت امام راحل بود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، بصیرت و درک صحیح از اوضاع مملکت را از دلایل موفقیت امام خمینی (ره) عنوان کرد. به گزارش ایرنا آیت ا… سید یحیی جعفری وی افزود: اگر بصیرت وجود نداشته باشد در هیچ کدام از امور پیشرفت نخواهیم کرد. وی اظهار کرد: افرادی که استقامت می کنند طبق وعده خداوند در قرآن کریم پیروز خواهند شد. وی به 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) و آیین بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما در این روز شخصیت بزرگی را از دست دادیم که نظیر ایشان در تاریخ اسلام اندک است. نماینده ولی فقیه در استان افزود: امام خمینی (ره) عالمی دینی بود که با حمایت های اقشار مختلف توانست رژیمی با سابقه دو هزار 500 سال را از هستی ساقط کند. امام جمعه کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم در جشن های نیمه شعبان اظهار کرد: با وجود جمعیت زیاد مردم در شب نیمه شعبان نمی توان همه موارد را برای ایجاد نظم به طور کامل کنترل کرد.

بخشدار جدید فاریاب معرفی شد
ابراهیم تاجیک: مراسم معارفه بخشدار جدید شهرستان فاریاب، امین اسکندری در سالن همایش آموزش و پرورش شهرستان انجام شد که دراین مراسم جمعی از مدیران شهرستان ‘شوراهای شهر و روستا‘معتمدین شهرستان‘و فرماندار سابق قلندر نظری و مردم شهید پرور شهرستان حضور پررنگ داشتند. درابتدا نماینده دولت بهرام امیری سخنانی را ایراد کرد. وی از همدلی و همزبانی میان ملت و دولت سخن گفت و با تاکید برسخنان مقام معظم رهبری نقش مدیران در بخشداری ها را بی بدیل و لازمه توسعه اقتصادی و همینطور توسعه فرهنگی و اجتماعی خواند و گفت: بخشداری ها منجیان دولت در بین مردم هستند و نقش و اثرگذاری این نهادها برکسی پوشیده نیست وکسی هم نمیتواند منکر این امر باشد. امین اسکندری بخشدار جدید فاریاب گفت: این انتصابی که انجام شده است تعهد بسیار زیادی را برای من به همراه دارد و امیدوارم که بتوانم از این آزمایش موفق و سربلند بیرون آیم و لحظه ای قصور نداشته باشم. وی افزود: درابتدای کار باید عرض کنم تا جایی که توان داشته باشم از انجام وظایف خود کوتاهی نخواهم کرد البته با کمک و همیاری مردم و مدیران شهرستان.

اعزام کاروان شرق استان به مرقد امام خمینی (ره)
رضا اشک در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ماه خرداد بیانگر حوادثی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از جمله ارتحال امام و همچنین قیام مردم در پانزدهم این ماه است. وی افزود: انقلاب حضرت امام خمینی (ره) توانسته در قرن بیست ویکم بیداری اسلامی را در خاورمیانه بوجود آورد. فرماندار بم افزود: اگرچه نسل جدید شاهد پیروزی انقلاب نبودند اما ما شاهد بودیم امام خمینی با درایتی خاص کشور و ملت را به این مقام و منزلت در دنیا رساند و امروز برخود می بالیم که تمام دنیا یک طرف ودرطرف دیگر نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است. رضا اشک خاطر نشان کرد: بنده هم بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید وظیفه می دانم تا تمام تلاش خود را در جهت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل انجام دهم. فرماندار بم اضافه کرد:درایام ارتحال امام خمین (ره) وبا توجه به بخشنامه وزارت کشور به تمامی دستگاه های اجرائی جمعیت هلال احمر و کمیته امداد نسبت به خدمات رسانی به زائرین شهرستان ها و استانهای همجوار که ازشهرستان عبور می کنند اقدام خواهد کرد.

توقیف بخشی از اموال بیمه توسعه در کرمان
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه بیمه توسعه مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است، گفت: بخشی از اموال بیمه توسعه در استان کرمان به منظور وصول مطالبات مردم توقیف شده است. موحد ادامه داد: بیمه توسعه مردم را گرفتار کرده است و افرادی که در این بیمه قراردادهایی را تنظیم کرده بودند، در حالی که بیمه داشتند، پس از بروز حادثه برای آنها اما روانه زندان شدند و باید تکلیف بیمه توسعه هرچه سریع‌تر روشن شود.به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در نشست مسئولان قضایی، اجرایی و… استان کرمان با مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور اظهار داشت: قانون اصلاح بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث یکی از قوانین ارزشمند است و با تصویب این قانون تحولاتی در حوزه بیمه و جبران خسارت‌های مالی و بدنی روی داد. وی بیان داشت: رویکرد نخست قانون اصلاح بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث، جبران خسارت‌های مالی و بدنی اشخاص ثالث ناشی از حوادث رانندگی است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *