پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مطالعات زمین‌شناسی انجام شده، محل ورزشگاه تهران جای نگرانی ندارد

هاشمی، وزیر ورزش؛

مطالعات زمین‌شناسی انجام شده، محل ورزشگاه تهران جای نگرانی ندارد





مطالعات زمین‌شناسی انجام شده، محل ورزشگاه تهران جای نگرانی ندارد

۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

وزیر ورزش در : مطالعات زمین‌شناختیِ ساخت ورزشگاه جدید انجام شده و نگرانی‌ای از بابت آن نداریم.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه جلسه هفتگی هیات دولت درباره قرارداد ساخت ورزشگاه جدید تهران با وجود هشدار کارشناسان در مورد آسیب‌پذیربودن محل درنظر گرفته‌شده برای این ورزشگاه، گفت: در هر پروژه مخاطرات زمین‌شناسی مد نظر است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

هاشمی درخصوص چگونگی تامین اعتبار ساخت پروژه هم گفت: از محل تهاتر نفت این کار انجام خواهد شد و یکی از محاسن پروژه این است که بدون هیچ دغدغه‌ای منابع مالی آن تامین شده است. بعد از کار مشاوره و طراحی، کار ساخت پروژه آغاز می‌شود. طرح کلان پروژه با پیمانکار چینی است اما از ظرفیت پیمانکارهای داخلی نیز استفاده خواهد شد.

او ادامه داد: تمام هم و غم ما این است که پروژه ورزشگاه جدید تهران در چند فاز به مرحله بهره برداری برسد، و تلاش ما این است که بتوانیم مرحله اول را تا پیش از پایان دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری برسانیم.️ساخت ورزشگاه یکی از پروژه‌های بزرگ کشور است که اصلاً در تاریخ ورزش کشور وجود نداشته و به عنوان یک ابرپروژه تعریف شده است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:  ️تصویب شده که از محل تهاتر نفت این پروژه اجرا شود و اتفاقا نیز یکی از محاسن این پروژه آن است که بدون هیچ گونه دغدغه‌ای منابع مالی آن تامین شده است و انشاءالله بعد از مراحل مربوط به طراحی و مشاوره، کار ساخت آن آغاز می‌شود.

️هاشمی درباره زمان بهره برداری از ورزشگاه جدید تهران گفت: مرحله اول، انعقاد قرارداد مشاوره برای طراحی و مطالعات پروژه است و در مرحله بعد پیمانکار اجرایی مشخص می‌شود؛ تمام هم و غم ما این است که این پروژه در چند فاز به مرحله بهره برداری برسد؛ تلاش ما این است که بتوانیم مرحله اول را تا پیش از پایان دولت سیزدهم به مرحله بهره برداری برسانیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *