سخنرانی رئیس اتاق ایران در همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر

اگر قبلا به انرژی‌های تجدیدپذیر پرداخته بودیم ناترازی برق به حداقل می‌رسید





اگر قبلا به انرژی‌های تجدیدپذیر پرداخته بودیم ناترازی برق به حداقل می‌رسید

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

پیام باقری، نایب رئیس اتاق ایران یکی از سخنرانان دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور بود. او با بیان اینکه انرژی های تجدیدپذیر یکی از حوزه‌هایی است که باید به طور جدی به آن فکر کرد، گفت که اگر پیش از این به این نوع انرژی پرداخته شده بود، امروز کمتر شاهد ناترازی برق بودیم.

نایب رئیس اتاق ایران گفت که اگر قبلا به انرژی‌های تجدیدپذیر پرداخته بودیم ناترازی برق به حداقل می‌رسید

پیام باقری، نایب رئیس اتاق ایران یکی از سخنرانان دومین همایش توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در صنایع کشور بود.

او با بیان اینکه انرژی های تجدیدپذیر یکی از حوزه‌هایی است که باید به طور جدی به آن فکر کرد، گفت که اگر پیش از این به این نوع انرژی پرداخته شده بود، امروز کمتر شاهد ناترازی برق بودیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین نظر کاربران

نساجـی تشنـــــه آب

نساجـی تشنـــــه آب