پایان زودهنگام فستیوال کوچه به احترام همدردی با مردم داغدار هرمزگان





پایان زودهنگام فستیوال کوچه به احترام همدردی با مردم داغدار هرمزگان

۷ اردیبهشت ۱۴۰۴، ۱۹:۲۰

فستیوال کوچه به احترام همدردی با مردم داغدار هرمزگان، تصمیم به پایان زودهنگام این فستیوال گرفت

به گزارش پبام ما به نقل از روابط عمومی فستیوال کوچه، در متن خداحافظی آمده است: «جنوب خونه‌ایه با یه نخلی وسطش، یه کُناری گوشه‌ش، یه قایقِ کهنه‌ای کُنجش.

یه اتاقیش اهوازه، یکیش بوشهره، یه بزرگ و پهن و قشنگیش بندرعباسه.

خونه‌ای که یه چیشش گریه‌س، دیگه دست ‌و نی و نای نداره.

کوچه رو به شرق، رو به بندر، زانو بغل می‌گیره و از منتهی‌الیه شادی رو به نهایت غم سکوت می‌کنه.

روزهای دلخوشی ایران رو چشم به راهیم.

پلیس دمت‌گرم. آبروداری کردی سی ما. با دلِ خوشِ مردم کنار اومدی.

دم مخالفا گرم.خیلی گرم. دعوای داخل خونه رو به کوچه نکشیدین. شما هم قشنگیِ شهر مدارا هستین. قشنگیِ بوشهر قشنگ.

امشو تو حیاط مدرسه سعادت دور هم جمع می‌شیم و داستان آخر رو می‌خونیم و دست خدا می‌سپاریمتون و رو به روزهایی که خالقش الرحمن‌الراحمین است دلخوش به قشنگی ایران، می‌ریم سمت زندگی‌هامون.

با دلتنگی خداحافظی می‌کنیم.»

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *