محمدعلی طالبی استاندار کرمان شد





محمدعلی طالبی استاندار کرمان شد

۲۰ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸

به گزارش پیام ما، محمدعلی طالبی به عنوان استاندار جدید کرمان منصوب شد.
طالبی سوابقی همچون استاندار یزد، رئیس دبیرخانه شورای جوانان استان یزد، بخشدار مرکزی، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم یزد، مشاور معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در امور شوراها، معاون و سرپرست دفتر امور اجتماعی و انتخابات استانداری و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد را در کارنامه خود دارد. او متولد ۱۳۵۲ در یزد و دانش‌آموخته مقطع کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه تهران، فوق لیسانس علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان و دکتری علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی است.

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *