توضیحات عراقچی در مورد استفاده اسرائیل از آسمان برخی کشورها برای حمله به ایران





توضیحات عراقچی در مورد استفاده اسرائیل از آسمان برخی کشورها برای حمله به ایران

۹ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به آخرین سفر خود به عراق قبل از حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان 'tj که در این سفر به من گفتند که اجازه استفاده از آسمان و خاک خود را نمی‌دهند: با دولت عراق در ارتباط هستیم تاشکایت خود را اعلام کنند.

به گزارش به نقل از ایسنا، عباس عراقچی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تعاملات دیپلماتیک نقش مهمی در ایجاد صدای واحد در منطقه علیه جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه داشت و نقش خود را در کنترل تنش‌ها ایفا کرد.

او ادامه داد: قبل از حمله رژیم صهیونیستی به عراق سفر داشتم و مقامات این کشور به من گفتند اجازه استفاده از آسمان و خاک خود را نمی‌دهند. با دولت عراق در ارتباط هستیم تا شکایت خود را اعلام کنند، هواپیماهای اسرائیلی از کانالی که امریکایی‌ها برای آنها ایجاد کردند، حمله کردند. از آسمان برخی کشورهای دیگر منطقه هم استفاده شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *