وزیر ورزش:

جایگاه زنان در ورزشگاه‌ها از قبل وجود داشته است





جایگاه زنان در ورزشگاه‌ها از قبل وجود داشته است

۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷

وزیر ورزش گفت: جایگاه زنان در ورزشگاه‌ها از قبل وجود داشته است.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، احمد دنیامالی در حاشیه جلسه امروز هیـات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جایگاه زنان در ورزشگاه‌ها گفت: جایگاه زنان در ورزشگاه‌ها از قبل وجود داشته است در حال حاضر هم بر اساس قوانینی که وجود دارد این کار در حال انجام است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *