پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | جاده کندوان همچنان مسدود است

فرماندار چالوس:

جاده کندوان همچنان مسدود است





جاده کندوان همچنان مسدود است

۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵

فرماندار چالوس اعلام کرد محور کندوان همچنان به علت سیلاب شب گذشته مسدود است.

به گزارش پیام ما به نقل از ایسنا، «محمد شریفی» با اشاره به بارش شدید و در مدت کوتاه شب گذشته در محور کندوان، گفت: بارش شدید باران موجب جاری‌شدن سیلاب در منطقه دزدبن، رستوران دربند و پل اوشن شد.

 

او افزود: شدت سیلاب به قدری زیاد بود که چند دستگاه خودرویی که کنار جاده و یا در محوطه رستوران دربند پارک کرده بودند را با خود برد.

 

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه تاکنون پنج دستگاه خودرو از میان گل و لای و سیلاب بیرون آورده شدند، عنوان کرد: این خودروها نیمی مربوط به بومیان و نیمی هم غیر بومی بوده است.

 

شریفی با اشاره به حضور شبانه استاندار مازندران و مدیر کل بحران در منطقه سیل‌زده،گفت: اکیپ‌های امدادرسانی از همان ساعات اولیه از راهداری، اورژانس، سپاه، هلال احمر و نیروهای انتظامی به منطقه اعزام شدند.

 

او با بیان اینکه استاندار مازندران به برخورد جدی با مسئولانی که احتمالا در این خصوص ترک فعل و یا کم‌کاری داشته‌اند هشدار داد، افزود: یکی از علل سیلاب بارش شدید باران در مدت زمان بسیار کوتاه بوده است.

 

فرماندار چالوس در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر جاده از وجود سیلاب پاکسازی نسبی صورت گرفته است اما باید ایمن‌سازی و شستشو شود تا بتواند برای عبور و مرور قابلیت استفاده داشته باشد.

 

تردد در محورهای هراز و سوادکوه جریان دارد

 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان به‌دلیل طغیان سیلاب از ساعت ۲۰ شب گذشته مسدود شد و همچنان این انسداد ادامه دارد، گفت: تردد در محورهای هراز و سوادکوه جریان دارد. در حال حاضر عملیات پاک‌سازی در محور سیلابی کندوان در حال انجام است.

 

«یدالله جهان‌تاب» با بیان اینکه درحال حاضر تردد عادی در جاده‌های شمال برقرار است، افزود: باتوجه به اینکه از قبل هشدار جوی صادر شد شاهد بارش باران در ارتفاعات هستیم؛ پرهیز از تردد و توقف در محورهای کوهستانی مازندران ضرورت دارد.

 

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر