پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حصارهای پارک لاله به زودی برداشته می‌شود

یک عضو شورای شهر تهران:

حصارهای پارک لاله به زودی برداشته می‌شود





حصارهای پارک لاله به زودی برداشته می‌شود

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران دیروز، نوزدهم اردیبهشت‌ماه، اعلام کرد ساخت‌وساز در پارک لاله به دلیل ورود شورای شهر به موضوع فعلا متوقف شده و حالا یک عضو شورای شهر تهران هم امروز اعلام کرده که حصارهای آن هم به زودی برداشته می‌شود.

به گزارش پیام ما به نقل از خبرآنلاین، «مهدی عباسی»، عضو شورای شهر تهران درباره حواشی ساخت مسجد در پارک قیطریه که پیش از پارک لاله خبرساز شده بود، می‌گوید: «قرار است مسجد کوچکتری در پارک قیطریه ساخته شود.» او اضافه می‌کند که همچنین قرار است یک فرهنگسرای کوچکتری هم در پارک لاله ساخته شود.
او درباره توقف ساخت‌وساز در پارک لاله توضیح می‌دهد: «در مذاکره با ریاست شورا و جلسه‌ای که با معاون خدمات شهری شهرداری تهران و شهردار منطقه و رئیس سازمان بوستان داشتیم مقرر شد که هیچ ساخت‌وسازی در پارک لاله و آن حصار کارگاهی انجام نشود. ما هم در بازدیدی که از محدوده داشتیم دیدیم که آنجا کاملا فضای سبز و مشجر است و به نوعی رخ و منظر پارک به جساب می‌آمد. شهرداری بسیار اصرار دارد که یک سرانه فرهنگی در آن مکان ایجاد کند که ما خیلی آن را نیاز نمی‌بینیم. اگر این اصرار هم ضروری باشد در ضلع بلوار کشاورز دقیقا روبروی همانجا که حصار کارگاهی کشیده‌اند و از اراضی رها شده دانشگاه تهران است می‌توانند آن را بسازند. شهرداری می‌تواند با دانشگاه تهران تفاهم کند و پیرو این تفاهم مجموعه‌ای را به سرانه فرهنگی تهران اضافه کند.»

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *