پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بازی ماکان آریا پارسا در قطب شمال در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد + ویدیو

بازی ماکان آریا پارسا در قطب شمال در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد + ویدیو





بازی ماکان آریا پارسا در قطب شمال در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد + ویدیو

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۵۲

یکی از رشته‌های هنری پرطرفدار از گذشته تا به امروز، مربوط به فیلم و سریال است. همین امر باعث شده که از بدو پیدایش این هنر به دنیا، شاهد ورود چهره‌های مختلفی در امر بازیگری باشیم. یکی از اشخاص تازه‌وارد به این عرصه که با هنرنمایی در سریال قطب شمال پا به دنیای پر زرق‌وبرق بازیگری گذاشته، ماکان آریا پارسا است.

هم‌بازی شدن اشخاص جدید با هنرمندان معروف باعث خلق موضوعات جذاب و متفاوتی در فیلم‌ها و سریال‌های امروزی شده که باعث جذب طرفداران بسیاری شده است. سریال قطب شمال نیز از آن دسته آثار هنری است که با تلفیق دو نام برجسته در موسیقی و کارآفرینی یعنی فرزاد فرزین و ماکان آریا پارسا، تولید شده و یک سریال با نمایشنامه‌ای متفاوت را نشان می دهد.

نگاهی به سوابق دکتر ماکان آریا پارسا

عرصه فیلم و سریال کشور حضور بازیگران بسیاری را به خود دیده است. در این میان یکی از چهره‌های نوظهور در این رشته هنری کشور، مربوط به فردی کارآفرین به نام ماکان آریا پارسا است. این بازیگر تازه‌وارد که در دنیای واقعی به‌عنوان مدیرعامل گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد فعالیت می‌کند، در کارنامه درخشان خود عنوان نویسندگی را نیز یدک می‌کشد. آثار به نگارش درآمده این نویسنده در حوزه کسب‌وکار عنوان شده است. چنین فرد فعالی با پا گذاشتن به عرصه بازیگری و نقش‌آفرینی در سریال خانگی قطب شمال باعث غافلگیری طرفداران خود شد.

در ویدیوی زیر قسمت هایی از حضور دکتر ماکان آریا پارسا در قسمت سوم سریال قطب شمال نشان داده شده است:

سریال قطب شمال

این سریال که برگرفته از رمان محبوب و مشهور کنت مونت کریستو است، در هفته اول اردیبهشت‌ماه در بخش نمایش خانگی به طرفداران فیلم و سریال‌های جذاب ایرانی عرضه شد. این سریال ۱۲ قسمتی به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و سرمایه‌گذاری ماکان آریا پارسا جایگزین سریال گناه فرشته شد. سریال قطب شمال با داستانی معمایی و جذاب در کنار استفاده از بازیگران مطرح و تلفیق آن با شخصیت‌های جدید، تا کنون با استقبال قابل‌توجهی روبرو شده است.

شعبه زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد محل فیلم برداری سریال قطب شمال

یکی از لوکیشن های فیلم برداری سریال قطب شمال، ساختمان زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد در تهران است. در قسمت سوم این سریال، آرشام یکتا (به عنوان مدیر گروه بین المللی پارس پندار نهاد در سریال) داخل ساختمان پارس پندار نهاد می شود و با ماکان آریا پارسا (وکیل خود) دیدار دارد. تصاویری از سکانس های ساختمان زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد در ادامه آورده شده است:

 

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر