پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | اعلام نهایی اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری در مرداد

اعلام نهایی اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری در مرداد





اعلام نهایی اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون دبیری در مرداد

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵

معاون وزارت آموزش‌وپرورش گفت: ۷ هزار کانون ارزیابی برای بررسی ۵۰ هزار نفر از راه یافتگان به مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام دبیر و هنرآموز تشکیل شد.

به گزارش پیام ما به نقل از تسنیم محمدمهدی کاظمی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تامین معلم در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آزمون استخدامی ویژه جذب دبیر و هنرآموز با هدف رفع نیاز مدارس، در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

وی در ادامه افزود: نتایج اولیه این آزمون در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام و قریب به 50 هزار نفر در این مرحله موفق به کسب حدنصاب علمی لازم به منظور حضور در مرحله دوم شدند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر جذب بهترین‌ها برای شغل معلمی تصریح کرد: معلم تراز انقلاب اسلامی می‌تواند نسلی متخصص، متعهد، مومن و انقلابی را تربیت کرده و در همین راستا در تیرماه سال جاری بیش از 7 هزار کانون ارزیابی تکمیلی تشکیل شد.

وی با اشاره به اهمیت این کانون‌های ارزیابی گفت: در فرایند گزینش این کانون‌ها، حدود 24 هزار و 800 نفر از بین پذیرفته‌شدگان مرحله اولیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد که اسامی این افراد در مردادماه سال جاری اعلام می‌‌شود.

بیشتر بخوانید
هشدار مجلس نسبت به کمبود معلم برای آغاز سال تحصیلی جدید

کاظمی با اشاره به جزئیات فعالیت کانون‌های ارزیابی تکمیلی اظهار کرد: در این کانون‌ها با بهره‌گیری از سه ابزار ارائه تحلیلی، بحث گروهی و ارایه تدریس، شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای داوطلبان سنجیده می شود.

وی اضافه کرد: رویکرد تحولی وزارت آموزش و پرورش در جذب شایسته‌ترین‌ها برای شغل‌های دبیری و هنرآموزی از سال گذشته آغاز و با تحول در منابع آزمون و تشکیل کانون‌های ارزیابی اکنون به بلوغ کامل‌تری رسیده است.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:

،





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر