سایت خبری پیام ما آنلاین | درخواست آزادسازی واردات خودرو

درخواست آزادسازی واردات خودرو





درخواست آزادسازی  واردات خودرو

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱:۱۵

کارزاری با نام درخواست آزادسازی واردات خودرو در وب‌سایت کارزار در جریان است که با هشتگ #آزادسازی_واردات_خودرو پیگیری می‌شود. در بخشی از متن این کارزار خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران آمده است: «مردم شریف ایران شایسته بهره‌مندی از والاترین شرایط زندگی مادی و معنوی می‌باشند. سال‌هاست انحصار و ممنوعیت واردات خودرو حق استفاده از خودروی مناسب و در شأن مردم را از آنان سلب کرده است. طی این سال‌های ممنوعیت واردات خودرو نه‌تنها شاهد بهبود کیفیت خودروهای داخلی نبودیم، بلکه شاهد افت کیفیت نیز هستیم. به‌عنوان نمونه در تصادف ۲۸ خودرو در خوزستان که منجر به فوت چند تن از هموطنانمان شد، حتی یک خودروی داخلی هم ایربگش باز نشد. رقابت در هر امری شرط اولیه برای رشد و پیشرفت است و ممنوعیت واردات در این سال‌ها حق مردم ایران را برای داشتن زندگی مناسب سلب کرده که این سرخوردگی‌ها در فرار سرمایه و نیروی انسانی از کشور بسیار موثر است.»
امضاکنندگان این کارزار می‌خواهند از این راه پیگیر «آزادسازی واردات خودرو» شوند.
این کارزار از ۲۶ دی 1400 آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت 1401 ادامه دارد. همچنین این کارزار از کارزارهای اجتماعی بوده و از سوی بیش از۲۱ هزار و ۵۵۲ نفر امضا شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

لی لی

اگر واردات خودرو آراد شود مافیای ایران خودرو دستشون تو پوست گردو. مبمونه... وماشینای آشغال داخلی و دیگه با این قیمتهای نجومی به مردم غرق جهالت نمیتوننن بندازن... #آرادسازی_ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *