مخالفت با حضوری شدن امتحانات و کلاس‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیم‌سال اول ۱۴۰۰





۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰:۰۰

کارزاری با نام مخالفت با حضوری شدن امتحانات و کلاس‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیم‌سال اول ۱۴۰۰ در وب‌سایت کارزار در جریان است که با هشتگ #دانشگاه_علمی_کاربردی پیگیری می‌شود. در بخشی از متن این کارزار خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی وزارت علوم و ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی آمده است: «بسیاری از دانشجویان، مقیم محل تحصیل خود نیستند و برخی کارمندان هستند که نمی‌‌توانند با ساعات کلاسی از صبح تا شب یک‌سره در هفته دو تا سه روز مرخصی بگیرند و حضوری کردن دانشگاه‌ها به منزله بازگرداندن آن‌ها از محل زندگی‌شان است. همچنین وسایل نقلیه عمومی که بخش عمده رفت‌ و‌آمد دانشجویان را عهده‌دار است، با حضوری شدن امتحانات و کلاس‌ها به شدت شلوغ و پُرازدحام می‌شود و این خود عامل شیوع ویروس منحوس در فصل پاییز می‌شود. از طرفی کیفیت ضعیف آموزش، قطعی سیستم و اینترنت و جابه‌جایی سیستم آموزش از یک سرور به سرور دیگر مشکلات جدید آموزش را برای دانشجویان و استادان دربردارد. عدم دسترسی مستقیم به استادان و همچنین منابع محدود، خود باعث کاهش چشمگیر سطح آموزش در کشور شده است. از شما درخواست داریم دستور فرمایید امتحانات و کلاس‌های ترم جاری، یعنی نیم‌سال اول ۱۴۰۰ نیز به صورت مجازی برگزار شود؛ زیرا کلاس‌های آموزشی تاکنون به صورت مجازی برگزار شده‌اند و حضوری کردن کلاس‌ها و امتحانات پایان‌ترم کم‌لطفی در حق دانشجویان است. حقیقتاً این درست نیست که در این وضعیت که هر یک از ما عزادار عزیزانمان هستیم، مجدداً دغدغه بیماری را داشته باشیم.» امضاکنندگان این کارزار می‌خواهند از این راه پیگیر «برگزاری مجازی کلاس‌ها و امتحانات پایانی» شوند. این کارزار از۲۲ مهر ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین این کارزار از کارزارهای اجتماعی بوده و از سوی بیش از 10 هزار و ۵۳۸ نفر امضا شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

غلام محمدی

خیلی جالبه ،خودشون میگن شاغلیم یعنی میریم سر کار ،چطور سر کار که میرن بیمار نمیشن!!!! یعنی اصلا نا حالا بانک با ادارات نرفتن؟فقط دانشگاه بتعث کرونا میشه؟مگه دانشگاه الکترونیکی که کلهم دیگه مجازی برگزار بشه،دلیلش اینه که دانشجویان راحت طلبن و میخوان جزوه رو بذارن و بنویسن اخه اموزش مجازی چه کیفیتی داره ؟فقط دانشگاه که بیای کرونا میگیری؟محل کار دانشجویان کلا پاک ؟تینم دیگه سو استفاده هست

احمدی

واقعا جالبه سر کار میرن کرونا نمی گیرن همه جا باز چه مسخره بازی آخه امتحان مجازی یعنی در اصل اصلا امتحانی نمیدن می خوان واقعا با کپی کردن وامتحان بدن من شخصا کاملا مخالف امتحان مجازی هستم

احمدی

بنده هم کاملا با امتحان مجازی مخالفم خواهشا امتحانات رو حضوری برگزار کنید اینهایی که مخالفن دلیلش اینه که می خوان با تقلب راحت امتحانات رو بگذرونن

امیر عباسزاده فتح آبادی

سلام به دلیل تدریس بصورت مجازی ترجیح میدم امتحان هات هم بصورت مجازی برگزار شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تیم‌ ملی ما یا آن‌ها؟

واکاوی شکاف میان فوتبال، سیاست و افکار عمومی در یک نشست

تیم‌ ملی ما یا آن‌ها؟

محدودسازی اینترنت  توسعه اینترنت روستایی را  کُند می‌کند

وزیر ارتباطات در نخستین نشست خبری خود مطرح کرد

محدودسازی اینترنت توسعه اینترنت روستایی را کُند می‌کند

تابستانی گــــــرم‌تر از همیشه | پیام ما

هواشناسی هشدار داده که بارش‌های امسال سدها را پر کرده است اما تابستان پیش‌رو گرم‌ترین فصل سال‌های اخیر خواهد بود

تابستانی گــــــرم‌تر از همیشه | پیام ما

وقتی تاب‌آوری کافـی نیست

وقتی تاب‌آوری کافـی نیست

گیشـــــــه زنده شــد؟

نگاهی به وضعیت گیشه سینما و تئاتر در روزهای پس از جنگ

گیشـــــــه زنده شــد؟

سرنوشت مبهم یک کار خیر

گزارش «پیام ما» از پرونده خرید تجهیزات برای بیمارستان «لامرد»که به اختلافی طولانی کشید

سرنوشت مبهم یک کار خیر

کنکوری‌ها در انتظار یک تاریخ قطعی

بلاتکلیفی دانش‌آموزان در سایه جنگ

کنکوری‌ها در انتظار یک تاریخ قطعی

سمت درست تاریخ

به بهانه برگزاری دادگاه پژمان جمشیدی؛ چرا درک فرد آزاردیده از تجاوز و همراهی با او برای ما مشکل است؟

سمت درست تاریخ

نغمه‌هایی که از دریا می‌آینــــــد

گفت‌وگو با «سید فؤاد توحیدی»، پژوهشگر موسیقی نواحی درباره ریشه‌های جغرافیایی و فرهنگی نغمه‌های جنوب

نغمه‌هایی که از دریا می‌آینــــــد

نگاهی به دغدغه‌های محیط‌زیستــی از دریچه تصاویر

«محیط‌زیست از نگاه هنرمندان» منتشر شد

نگاهی به دغدغه‌های محیط‌زیستــی از دریچه تصاویر

بیشترین نظر کاربران

گیشـــــــه زنده شــد؟

گیشـــــــه زنده شــد؟