پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مطالبه حذف پیمانکاران تامین نیروی انسانی

مطالبه حذف پیمانکاران تامین نیروی انسانی





۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۰:۰۰

کارزاری با نام مطالبه حذف پیمانکاران تامین نیروی انسانی در وب‌سایت کارزار در جریان است که با هشتگ #حذف_پیمانکار پیگیری می‌شود. در بخشی از متن این کارزار خطاب به جناب آقای رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران آمده است: «مستحضرید که بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی کشور، کارکنان شاغل در شرکت‌های دولتی، تعاونی و خصوصی به صورت مستمر مشغول به کار هستند. در قانون رابطه مستقیم بین کارفرما و کارگران تعریف شده است اما متاسفانه در سال‌های گذشته شرکت‌هایی به عنوان واسطه تامین نیروی انسانی به سودهای هنگفتی دست یافتند. از آنجایی‌ که نیروهای انسانی در صف اول جهاد اقتصادی کشور در شرایط بحرانی مشغول به فعالیت هستند، تبعیض در نوع قراردادها باعث تضعیف روحیه کارکنان شده است. لذا خواهشمند است با دستور به عقد قراردادهای مستقیم با کارفرمایان اصلی و حذف پیمانکاران نیروی انسانی موجب پیشرفت تولید در کلیه مشاغل کشور شوید.»
امضاکنندگان این کارزار می‌خواهند از این راه پیگیر « عقد قرارداد کاری بدون واسطه با کارفرمای اصلی » شوند.
این کارزار از۱۵ شهریور ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین این کارزار از کارزارهای پرمخاطب بوده و از سوی بیش از 30هزار و ۲۰۳ نفر امضا شده است.

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

قشم

سلام خواسته مردمی و میلیونی حذف پیمانکاران دولتی در تمام دستگاهها با هر گونه قراردادی در مشاغل و کارهای با جنبه مستمر می باشد.لطفا نمایندگان محترم مجلس را همراهی نمایید تا طرح تصویب شود از شورای نگهبان و کلیه مسئولان دلسوز نظام تقاضامندیم کشور را از فساد سیستمی که توسط پیمانکاران ایجاد شده نجات دهید و دل آقا امام زمان و مقام معظم رهبری و مردم را روشن نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *