اخبار آبفا

منتشر شده در صفحه کرمان ویچ | شماره 746

کاهش ۲۸ درصدی
حوادث شبکه و انشعابات در شهربابک
در شش ماه نخست سال جاری ،۷۳۲ فقره حوادث شبکه و انشعابات در شهرستان شهربابک کاهش یافت. علی ابراهیمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهربابک گفت: «در نیمه نخست سال جاری ،۷۳۲ فقره حوادث انشعابات و شبکه شامل حوادث انشعابات (۱۷۲ فقره)، حوادث شبکه اصلی (۱۱۹ فقره) و حوادث شبکه فرعی (۴۴۱ فقره ) در این شهرستان رفع شد.» وی افزود: «با نصب دستگاه فشارشکن و مدیریت فشار شبکه ، حوادث انشعابات و شبکه به طرز چشمگیری کاهش یافت به‌گونه‌ای که این تعداد در مقایسه با میزان حوادث در مدت‌زمان مشابه سال قبل که ۱۰۲۱ فقره است بیش از ۲۸ درصد کاهش‌یافته است.» ابراهیمی همچنین از رفع یک فقره حوادث خطوط انتقال در شهربابک خبر داد.

رشد ۱۱۸ درصدی تعویض کنتور خراب در رفسنجان
ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ، ۱۲۲۲ دستگاه کنتور خراب در شهرستان رفسنجان تعویض شد. حسین چرخ انداز رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر گفت: «کنتورهای ذکرشده در شهرهای انار (۶۸)، حسین‌آباد گلشن (۱۰۱)، رفسنجان (۷۳۱)، سرچشمه (۱۲۱)، صفائیه (۳۸) و کشکوئیه (۶۱) دستگاه تعویض شد.» وی افزود: «این میزان کنتور تعویض شده در مقایسه با کنتورهای تعویض شده در مدت‌زمان مشابه سال قبل که ۵۵۸ دستگاه است، رشد بیش از ۱۱۸ درصدی دارد.» تعویض کنتورهای خراب علاوه بر جلوگیری از پرت آب، میزان دقیق آب مصرفی توسط مشترکین نیز تعیین می‌کند.

بازسازی بیش از
۲۵ کیلومتر شبکه آب‌رسانی در سیرجان
طی شش ماه نخست سال جاری، ۲۵ کیلومتر و ۱۸۳ متر شبکه آب‌رسانی در شهرستان سیرجان بازسازی شد. مجید میرشاهی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: «از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه،۲۵ کیلومتر و ۱۸۳ متر شبکه آب‌رسانی به‌منظور ارائه خدمت مطلوب‌تر و رساندن آب سالم و بهداشتی به مشترکین در شهرهای بلورد (۲۶۲۰)، پاریز (۲۵۱۰)، خواجو شهر (۴۰۵۵)، زیدآباد (۱۴۶۰)، سیرجان (۱۰۲۴۷)، نجف شهر (۱۶۴۰) و هماشهر (۲۶۵۱) متر بازسازی شد.» وی افزود: «همچنین طی این مدت نزدیک به ۷ کیلومتر شبکه آب‌رسانی در شهرهای پاریز (۱۸۸۰)،سیرجان (۱۵۳۰) و نجف شهر (۳۵۱۰ ) توسعه یافت.»

ارائه خدمات غیر فوریتی مرکز ۱۲۲ استان
دبیر کارگروه کشوری مراکز تماس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: «مرکز ۱۲۲استان کرمان می‌تواند در یک سال آینده علاوه بر گسترش خدمات به تمام شهرهای استان در زمینه خدمات غیر فوریتی نیز ارائه خدمت نماید.» علی‌اصغر جعفری در بازدید از شرکت آبفای استان کرمان در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی با اعلام این خبر گفت: «اقدامات خوبی در سال جاری در شرکت آبفای کرمان برای ایجاد مرکز تماس متناسب با نیازهای مشترکین انجام‌شده که نیازمند حمایت بیشتر تیم مدیریتی شرکت برای توسعه سریع‌تر این مرکز هستیم.»
وی هدف شرکت مهندسی از اقدامات انجام‌شده در این حوزه را ایجاد مرکز جامع تماس عنوان کرد و گفت: «در مرکز جامع تماس کانال‌های مختلف ازجمله تلفن،پیامک،ایمیل،گفتگوی آنلاین و…در بستر واحد همه زمینه‌های مرتبط با شرکت آبفا را به‌صورت تمام‌وقت پاسخگویی خواهند کرد.» دبیر کارگروه مراکز تماس در ادامه ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه خدمات فروش و پس از فروش را نیز ازجمله اهداف مراکز۱۲۲ در نگرش فرا فوریتی دانست.

15

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از «پیام ما» بیشتر بدانید :

آمار سایت

  • کاربران آنلاین : 2
  • امروز: 202
  • دیروز: 778
  • هفته: 5,711
  • ماه: 24,602
  • سال: 185,200