سایت خبری پیام ما آنلاین | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶

کاهش 28 درصدی
حوادث شبکه و انشعابات در شهربابک
در شش ماه نخست سال جاری ،732 فقره حوادث شبکه و انشعابات در شهرستان شهربابک کاهش یافت. علی ابراهیمی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهربابک گفت: «در نیمه نخست سال جاری ،732 فقره حوادث انشعابات و شبکه شامل حوادث انشعابات (172 فقره)، حوادث شبکه اصلی (119 فقره) و حوادث شبکه فرعی (441 فقره ) در این شهرستان رفع شد.» وی افزود: «با نصب دستگاه فشارشکن و مدیریت فشار شبکه ، حوادث انشعابات و شبکه به طرز چشمگیری کاهش یافت به‌گونه‌ای که این تعداد در مقایسه با میزان حوادث در مدت‌زمان مشابه سال قبل که 1021 فقره است بیش از 28 درصد کاهش‌یافته است.» ابراهیمی همچنین از رفع یک فقره حوادث خطوط انتقال در شهربابک خبر داد.

رشد 118 درصدی تعویض کنتور خراب در رفسنجان
ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ، 1222 دستگاه کنتور خراب در شهرستان رفسنجان تعویض شد. حسین چرخ انداز رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان با اعلام این خبر گفت: «کنتورهای ذکرشده در شهرهای انار (68)، حسین‌آباد گلشن (101)، رفسنجان (731)، سرچشمه (121)، صفائیه (38) و کشکوئیه (61) دستگاه تعویض شد.» وی افزود: «این میزان کنتور تعویض شده در مقایسه با کنتورهای تعویض شده در مدت‌زمان مشابه سال قبل که 558 دستگاه است، رشد بیش از 118 درصدی دارد.» تعویض کنتورهای خراب علاوه بر جلوگیری از پرت آب، میزان دقیق آب مصرفی توسط مشترکین نیز تعیین می‌کند.

بازسازی بیش از
25 کیلومتر شبکه آب‌رسانی در سیرجان
طی شش ماه نخست سال جاری، 25 کیلومتر و 183 متر شبکه آب‌رسانی در شهرستان سیرجان بازسازی شد. مجید میرشاهی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان سیرجان گفت: «از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه،25 کیلومتر و 183 متر شبکه آب‌رسانی به‌منظور ارائه خدمت مطلوب‌تر و رساندن آب سالم و بهداشتی به مشترکین در شهرهای بلورد (2620)، پاریز (2510)، خواجو شهر (4055)، زیدآباد (1460)، سیرجان (10247)، نجف شهر (1640) و هماشهر (2651) متر بازسازی شد.» وی افزود: «همچنین طی این مدت نزدیک به 7 کیلومتر شبکه آب‌رسانی در شهرهای پاریز (1880)،سیرجان (1530) و نجف شهر (3510 ) توسعه یافت.»

ارائه خدمات غیر فوریتی مرکز 122 استان
دبیر کارگروه کشوری مراکز تماس شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: «مرکز 122استان کرمان می‌تواند در یک سال آینده علاوه بر گسترش خدمات به تمام شهرهای استان در زمینه خدمات غیر فوریتی نیز ارائه خدمت نماید.» علی‌اصغر جعفری در بازدید از شرکت آبفای استان کرمان در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی با اعلام این خبر گفت: «اقدامات خوبی در سال جاری در شرکت آبفای کرمان برای ایجاد مرکز تماس متناسب با نیازهای مشترکین انجام‌شده که نیازمند حمایت بیشتر تیم مدیریتی شرکت برای توسعه سریع‌تر این مرکز هستیم.»
وی هدف شرکت مهندسی از اقدامات انجام‌شده در این حوزه را ایجاد مرکز جامع تماس عنوان کرد و گفت: «در مرکز جامع تماس کانال‌های مختلف ازجمله تلفن،پیامک،ایمیل،گفتگوی آنلاین و…در بستر واحد همه زمینه‌های مرتبط با شرکت آبفا را به‌صورت تمام‌وقت پاسخگویی خواهند کرد.» دبیر کارگروه مراکز تماس در ادامه ارائه خدمات غیرحضوری در حوزه خدمات فروش و پس از فروش را نیز ازجمله اهداف مراکز122 در نگرش فرا فوریتی دانست.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *